• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT : Diablo 3 pc/konsol

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Så vilka här lirar?
IMG_20160203_144053.jpg
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Så ni kör season?
Nej att man inte spelar som förr stämmer tyvärr, dibbe var grymt för 3 år sen.
Kör någon gång ibland men tänkte köra igenom campen nu på t8
 

Zuuki

Cartier
2-Faktor
D3 är så casual så jag spyr på det. Du kan ha fullt gear på några timmar. D2 och LOD kommer alltid att vara bättre. Jag hoppas fortfarande på ett D2 HD ska komma :banghead:
 

Richie

Audemars
2-Faktor
D3 är så casual så jag spyr på det. Du kan ha fullt gear på några timmar. D2 och LOD kommer alltid att vara bättre. Jag hoppas fortfarande på ett D2 HD ska komma :banghead:

Well, så är det väl med alla blizzards spel idag? de riktar ju sig inte till hardcore-gamer's, det är den stora massan de tjänar pengar på :)

Ont: para436 atm, slackar rätt mycket:)
image.jpeg
 
Senast ändrad:

Zuuki

Cartier
2-Faktor
Well, så är det väl med alla blizzards spel idag? de riktar ju sig inte till hardcore-gamer's, det är den stora massan de tjänar pengar på :)

Ont: para436 atm, slackar rätt mycket:)
image.jpeg
Jo jag vet, därför jag inte spelar nåt från dom längre förutom nån dag vid en ny season typ.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Vad tror ni nästa " grej " blir med d3, kommer det ett nytt ROS el siktar de in sig på att göra något nytt ?

Skulle vara ett givet köp om de gjorde en D2 LoD HD framöver som nämndes tidigare i tråden.
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Jag lirade Sjukt mycket D2 och D2 Lod, var nog det som gjorde att jag var tvungen att köra ett år på komvux efter gymnasiet.
Hade 4 konto, ett MF konto, körde mest med Sorc för att hitta mitt loot, hade även en MF Amazon. Två konto som enbart var mule konto och sist men inte minst ett pvp konto. Hade 9 st lvl 99 gubbar.

Det hela slutade med att jag blev bannad :(
 
Topp