• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ditt senaste köp!

Icaras

Rolex
Denna köpte jag till min underbara sambo som orkar stå ut med mina fel och brister = Samla klockor med allt vad det innebär :rolleyes:

DSC_6069_zps9953ecd1.jpg


DSC_6072_zpsa683916a.jpg
Hur gick det den andra lådan? Åkte den raka vägen till tippen? :D
 

par

Patek
2-Faktor
Klickade hem ett par Meermin double monks i snuff suede igår kväll. Får se vad denna dag har i sitt sköte avseende köp, jag ska ju en sväng in och lämna min reverso för fix...
Grymt bra! Jag har dem i calf, riktigt nöjd med alla mina meermin och priset är trevligt. Den tråkiga delen är att jag nog väntade 1.5 månad innan de var klara:)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Rollerballvarianten alltså. Helt rätt! :) Just den modellen står högst upp på min inköpslista. Velar dock fortfarande mellan den förgyllda varianten och den platinapläterade.

Den dagen jag köper mig en guldklocka då får det bli en förgylld. Tills dess duger den platinapläterade finfint. :)
 
  • Like
Reactions: san

hollow123

Rolex
Det har hänt mig med min4s 6-7 gånger. Luren fullständigt stendöd i några timmar till någon vecka. Telenor säger att den är helt ok!

Bra skit. Killen där jag var var mest sugen på att skylla felet på sprickan i skärmen och sedan få beställa hem en ny 5S till mig då de var slut i HELA gbg. Men skam den som ger sig, gjorde lite efterforskning och lyckades få fram ett exemplar dagen efter ändå.
 

Elpedros

Breitling
Tjena

Vad är dina i initiala intryck?
Funderar nämligen på en S4, G2 eller 5S till damen

Mvh


Sent from my iPad using Tapatalk HD


Tja,

Tycker att den fungerar mkt bra. Stor och väldigt bra display och ändå lika stor/liten som S3an var. Batteritiden är mkt bättre. Har inte hunnit testa kameran så mycket men enligt tester ska den vara bra. Smidigt med "knock on" funktionen som startar telefonen när man dubbelknackar på den. Fungerar lika för avstängning.

Något form av skydd kan nog vara bra att köpa till. Glaset går ända ut till kanterna. Nästan ingen ram som skyddar om man tappar den.

Mvh
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Tja,

Tycker att den fungerar mkt bra. Stor och väldigt bra display och ändå lika stor/liten som S3an var. Batteritiden är mkt bättre. Har inte hunnit testa kameran så mycket men enligt tester ska den vara bra. Smidigt med "knock on" funktionen som startar telefonen när man dubbelknackar på den. Fungerar lika för avstängning.

Något form av skydd kan nog vara bra att köpa till. Glaset går ända ut till kanterna. Nästan ingen ram som skyddar om man tappar den.

Mvh



Tackar för inputen!

Jag är inne på min 3:e S4, den sista höll i två veckor! Verkar vara lite buggig, på den första så la kameran av och den andra vägrade boota upp igår. Har hämtat den tredje nu :D.

Skall kolla in LG:n närmare! Skall även kika på Nexus 5 som kommer snart!

Mvh
 

Elpedros

Breitling
Oj det var inte bra. Jag var väldigt nöjd med S3. Var nära att köpa en S4 men valde LG för att prova på ngt nytt plus att det var bra hårdvara för pengarna.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
 

Mr.Chang

Audemars
Lägg gärna upp en till bild på den, uppackad :)

Alltså, icke betrodd ?
Här är beviset,paddan var det sista jag köpt.
Eftersom jag blev helig förbannnnnnnnad :rage: :rage: :eek: :( :drowning: :clown: :banghead: på all microsoft SKIT så blev det en del nya grejor.
Kan bara säga, att jag kommer aldrig mer att köpa en Windows dator.
FgJRelV.jpg

Så lika bra att byta allt,varsågod och beskåda:
JBPmQ4p.jpg


Ifånen kom ej med på bild,den gjorde jag kort med... :D
H96wSyf.jpg
H96wSyf.jpg
 
Topp