• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ditt senaste köp!

axel_

Breitling
Alltså, icke betrodd ?
Här är beviset,paddan var det sista jag köpt.
Eftersom jag blev helig förbannnnnnnnad :rage: :rage: :eek: :( :drowning: :clown: :banghead: på all microsoft SKIT så blev det en del nya grejor.
Kan bara säga, att jag kommer aldrig mer att köpa en Windows dator
Så lika bra att byta allt,varsågod och beskåda:

Ifånen kom ej med på bild,den gjorde jag kort med... :D

Haha snyggt, du har ju nästan samma mac-diagnos som jag ;) har inte sett ngn "irl" bild på iPad Air, och lite nyfiken hur den "rymdgrå" färgen verkligen ser ut, därav förfrågan :D
 

16610

Patek
2-Faktor
Senaste inköp( går kväll) var en bärbar hårddisk på 1T. När jag kom hem kom jag på att det var väldigt onödigt=) Vad ska jag spara på den? Allt finns ju på nätet. Vill jag ha nått är det ju bara ladda ner. Det jag inte använder kan jag ju slänga och tanka ner igen om jag skulle vilja ha det=)
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Senaste inköp( går kväll) var en bärbar hårddisk på 1T. När jag kom hem kom jag på att det var väldigt onödigt=) Vad ska jag spara på den? Allt finns ju på nätet. Vill jag ha nått är det ju bara ladda ner. Det jag inte använder kan jag ju slänga och tanka ner igen om jag skulle vilja ha det=)

Bilder?
 

16610

Patek
2-Faktor
VEt faktiskt inte om man kan få nog av backup. Blev för ett tag sedan av med 2000 bilder, kändes som jag förlorade ett år av mitt liv ;)

Aj fan! det va ju riktigt surt. när min mobil gick sönder blev jag av med 200 bilder och blev vansinnig på mig själv att jag inte hade lagt över det på datorn eller hade ett moln=( Var bland annat bilder på min yngsta son kom till världen.
Kanske inte va så dumt köp ändå. blir till att köra backup direkt efter jobbet=)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Rollerballvarianten alltså. Helt rätt! :) Just den modellen står högst upp på min inköpslista. Velar dock fortfarande mellan den förgyllda varianten och den platinapläterade.

Eller så köper man båda. ;)

Jc8o3ek.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fick hem lite CD skivor idag!

DSC_6093_zpsdd85f9d5.jpg


Men det är ännu lång väg att vandra tills jag köpt tillbaka alla CD skivor som blev stulna tidigare här i höstas.

DSC_6089_zpsbee1dfd8.jpg
 
Topp