• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ditt senaste köp!

Husse

Patek
Min gamla iPhone 4 dränkte sig förra veckan. Sudden deth, så att säga!:hungover:
Gillar inte allt för stora telefoner. Var därför och köpte en iPhone SE i fredags, helnöjd! Stoppade in den i ett Vossen specialcase i alu, kevlar och delrin-, grafitkomposit, används inom F1:)
image.jpeg
Utlovar bättre bild(er) under måndagen!
Jag är riktigt nöjd!
 
Senast ändrad:

Richie

Audemars
2-Faktor
Min gamla iPhone 4 dränkte sig förra veckan. Sudden deth, så att säga!:hungover:
Gillar inte allt för stora telefoner. Var därför och köpte en iPhone SE i fredags, helnöjd! Stoppade in den i ett Vossen specialcase i alu, kevlar och delrin-, grafitkomposit, används inom F1:)
image.jpeg
Utlovar bättre bild(er) under måndagen!
Jag är riktigt nöjd!
Iphone SE är bästa telefonen Apple gjort på länge! så jävla mycket skönare och snyggare än 6&7 :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Suger lite att jag köpte denna i lördags. Tänkte inte så långt att jag skulle behöva ha både projektor, receiver och en TV som stöder ultra HD, så nu sitter jag med en Blu-Rayspelare jag inte kan använda till MAX. Däremot så är jag mer än nöjd med nya Apple TVn.
img_2953-jpg.401591

img_2952-jpg.401592


Köpte på mig denna Blu-Rayspelare igår istället, den är regionsfri och jag behöver inte skaffa några nya enheter till den heller :p.
oppo.JPG
oppo1.JPG
oppo2.JPG
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Suger lite att jag köpte denna i lördags. Tänkte inte så långt att jag skulle behöva ha både projektor, receiver och en TV som stöder ultra HD, så nu sitter jag med en Blu-Rayspelare jag inte kan använda till MAX. Däremot så är jag mer än nöjd med nya Apple TVn.
img_2953-jpg.401591

img_2952-jpg.401592


Köpte på mig denna Blu-Rayspelare igår istället, den är regionsfri och jag behöver inte skaffa några nya enheter till den heller :p.
oppo.JPG
oppo1.JPG
oppo2.JPG
En semi-relaterad fråga: kan man anta att en regionsfri BD-spelare även klarar DVDer från olika regioner?

Jag har massa region 1 DVDer och har idag en BD/HD för vår region samt en regionsfri DVD. Det vore skönt med bara en spelare...
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
En semi-relaterad fråga: kan man anta att en regionsfri BD-spelare även klarar DVDer från olika regioner?

Jag har massa region 1 DVDer och har idag en BD/HD för vår region samt en regionsfri DVD. Det vore skönt med bara en spelare...

OJ...det var en bra, men det antar jag att den är, stod att den tog regionerna 1-6, jag får nästan återkomma med ett svar när jag fått hem den och testat den!
 

Rearden

Cartier
Mitt lilla projekt som började i november förra året kom till avslut idag

Efter trassel med tillstånd, fördelning från USA till EU etc så slutade det med en privatimport och idag kom äntligen sms från bussgods. Hämtade naturligtvis på min scooter:
image.jpeg


Sen blev det paketöppning:
image.jpeg


Vad kan det vara:
image.jpeg


Oh yes, ett precision rifle!
image.jpeg


Kittade det naturligtvis direkt:

image.jpeg


Snabba data: kaliber 308, 10 skottsmagasin, sikte Vortex viper pst 6-24 X 50, Harris benstöd - garanterad precision till 1600 yards av tillverkaren.
Perfekt till när Zombieapolalypsen kommer eller grannararnas barn låter för mycket ett par tre kvarter bort :D
 

Poppe

Cartier
Inser att det är rätt kass med inlägg utan bilder här, skyller på att luren är urladdad.
Mitt blygsamma inköp i samband med ett besök hos skomakaren i byn blev två mockaborstar och två sorters skokräm.
 

Husse

Patek
Inser att det är rätt kass med inlägg utan bilder här, skyller på att luren är urladdad.
Mitt blygsamma inköp i samband med ett besök hos skomakaren i byn blev två mockaborstar och två sorters skokräm.
Du har så rätt i det du säger om bilder! Du framhöll dock din skomakare så fint, att jag både gillar och citerar dig! Skomakare är klart underskattade!
 
Topp