• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ditt senaste köp!

MaziK

Rolex
2-Faktor
Något nytt på ingång jajemän

08g56fT.jpg




En.......



jhdkYAe.jpg



köpte den precis i krokarna :D
 

carlanton

Audemars
Alldeles för mycket trista basgrejer för att det ska vara intressant att fotografera, men här är ett urval:

Arbetsbyxor från Dickies och Supreme:

14u81vt.jpg


Studio D'artisans superklassiska SD-103. Hade egentligen riktat in mig på ett par Warehouse, men de var slut i min storlek. Är lite tveksam till passformen på dessa, men med de grymma detaljerna och den löjligt djupa indigotonen var jag tvungen att köpa dem:

2d91w60.jpg


Älskar patchen:

qmyv7o.jpg


Mössa:

fykf1c.jpg


Hoodie från WTAPS:

2zejivl.jpg
 

axel_

Breitling
Alldeles för mycket trista basgrejer för att det ska vara intressant att fotografera, men här är ett urval:

Arbetsbyxor från Dickies och Supreme:

Studio D'artisans superklassiska SD-103. Hade egentligen riktat in mig på ett par Warehouse, men de var slut i min storlek. Är lite tveksam till passformen på dessa, men med de grymma detaljerna och den löjligt djupa indigotonen var jag tvungen att köpa dem:
Älskar patchen
Mössa:
Hoodie från WTAPS:


Najs, shoppat från nätet eller ute på resande fot? :)
 

carlanton

Audemars
Najs, shoppat från nätet eller ute på resande fot? :)


Jag köper nästan alla mina kläder i London eller från Tres Bien. Framförallt basplagg passar jag på att köpa i London, eftersom att det är i princip halva priset på alla slit-och-slänggrejer (Converse, Dickies, Clarks etc). Dessutom köper jag alltid löjligt mycket skit från Uniqlo. Denna gången blev det en tunn dunväst och en grå kashimrtröja. Jeansen är från min favoritbutik, Son of a Stag, vilket antagligen är en av de mest välsorterade denimbutikerna i Europa. På Supreme köper jag basplagg mer eller mindre tvångsmässigt bara för att jag vet att allt tar slut så fort...
 

carlanton

Audemars
Några veckor sedan nu, men min Iron Heart M-65:

2gwzyhf.jpg


Riktigt fet dragkedja i mässing med "pull tabs" i naturläder:

2dgoun9.jpg


Helt klart ett av de mest välbyggda plagg jag har ägt. Yttertyget är ett tjockt, mollskinsliknande, sateentyg vävt i Japan. Fodret är ett tätvävt Ventile-liknande material. Allt i 100% bomull. I kragen finns en huva i nylon, precis som i originalen.
 
Topp