• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT - EFTERLYSNING

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Jag kan tillägga att jag sitter utanför affären och väntar, du har ca 20 minuter på dig att avgöra hur många flaskor du vill ha!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Jag kan tillägga att jag sitter utanför affären och väntar, du har ca 20 minuter på dig att avgöra hur många flaskor du vill ha!
95 kr flaskan! Årets kap! Jag tar en! Är det ok om jag betalar med en väckarklocka ;-)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Självklart ska jag ha en! Ska jag tolka det som att det är ok att betala med en väckarklocka?

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

Bor både du och Joberman i Stockholm? Visst måste det finnas någon KS:are som åker Lund/Malmö-Stockholm snart?
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Pringles-Franks-ChiliLime.jpg
hero_chilenlime.jpg
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Affären stänger klockan sex. Ska jag köpa en flaska åt Joberman, eller vänta på svar från honom om hur många flaskor han vill ha och sedan återvända en annan dag?
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Affären stänger klockan sex. Ska jag köpa en flaska åt Joberman, eller vänta på svar från honom om hur många flaskor han vill ha och sedan återvända en annan dag?
Såg detta först nu. Kan du köpa ett par-tre flaskor så står jag mig ett tag. PM:ar dig


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Är det så att JoberMan inte hinner svara på tråden och få sin flaska.. så får jag tipsa honom om att kontakta Haugen Gruppen som är distributör av denna sås i Sverige.
http://www.haugen-gruppen.se/produkter/2116/19761/20150/19535/red-hot-chili-lime.aspx

Lycka till :)
Jag var i kontakt med Haugengruppen för ett par månader sedan. De påstod då att såsen finns på CityGross och Martin Olsson. Jag har dock inte fått napp på något av ställena


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 
D

Deleted member 1265

Guest
Kommer bli bättre andrahandsvärde på franka chili n lime än en pp aquanaut eller nautilus!. O då pratar vi öppnade halvfulla flaskor! :woot:
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Ingen man ska behöva skiljas från sin sås!
För att fullända tråden så tänkte jag lägga upp hela historien och lite sauceshots.

Sjön var arg i dag, mina vänner! Jag var trots det fast besluten att följa mina impulser och åka till Malmö. När jag strosade fram på kullerstensgatorna så såg jag en butik jag kände igen, nämligen 'Gray's american store'. Jag äntrade den kanske mest välsorterade butiken i stan för att se om jag kunde finna något lustigt godis, men ödet förde mig direkt till såshörnan. Då slog det mig att jag för ett tag sedan hade sett en såsefterlysning, och jag plockade genast ut mobilen. Mycket riktigt, jag hittade snabbt rätt tråd. Men så många hade redan försökt och stupat, inte skulle väl jag kunna träffa rätt? Resten av berättelsen känner ni nog till, om inte annat så kan ni snart läsa om den i närmsta historiebok. Nu gäller det bara att avsluta denna snyfthistoria med en leverans.
Jag vill också dementera ryktena om att jag är en ängel. Jag är inget mer än guds sändebud! :D

Jag blev väldigt uppspelt när jag stötte på rymlingen
GQJRPAq.jpg
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Ingen man ska behöva skiljas från sin sås!
För att fullända tråden så tänkte jag lägga upp hela historien och lite sauceshots.

Sjön var arg i dag, mina vänner! Jag var trots det fast besluten att följa mina impulser och åka till Malmö. När jag strosade fram på kullerstensgatorna så såg jag en butik jag kände igen, nämligen 'Gray's american store'. Jag äntrade den kanske mest välsorterade butiken i stan för att se om jag kunde finna något lustigt godis, men ödet förde mig direkt till såshörnan. Då slog det mig att jag för ett tag sedan hade sett en såsefterlysning, och jag plockade genast ut mobilen. Mycket riktigt, jag hittade snabbt rätt tråd. Men så många hade redan försökt och stupat, inte skulle väl jag kunna träffa rätt? Resten av berättelsen känner ni nog till, om inte annat så kan ni snart läsa om den i närmsta historiebok. Nu gäller det bara att avsluta denna snyfthistoria med en leverans.
Jag vill också dementera ryktena om att jag är en ängel. Jag är inget mer än guds sändebud! :D

Jag blev väldigt uppspelt när jag stötte på rymlingen


Så jäkla skön sammanfattning! Tack för att vi fick vara med :)
 

Chris

Breitling
Jag måste sägaatt KS är nog det roligadte jag har upplevt den sista tiden helt i klass med Fowlty Towers, Monthy P etc!!!
Tack för alla garv!!!:p
 
Topp