• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT - EFTERLYSNING

Josa

Omega
2-Faktor
längesedan vi pratade sås, så här såg det ut på Martin Olsson Östermalm/storängsbotten för en stund sedan.. fyi JoberMan

9leotW0.jpg
 

Jonte73

Audemars
Vet ej vart du kan hitta Franks tyvärr, men här kommer ett tips om du gillar starkt
testa den här .
Kommer med varningstext !
ge7ybutu.jpg



Sent from my iPad using Tapatalk
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Nu när vi ändå snackar såser så efterlyser jag denna Worcestershire sås.
Var i Sverige (gärna Stockholm ;)) får man tag i denna?
Worcestershire_sauce.jpg
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Får dra mig till ICA maxi i veckan, brukar bli som en vilsen höna i mataffärer, ju större de är, desto värre är det.
Hittar ingenting.
 

Belic

Cartier
Kan rekommendera Jamaican Hot Sauce! Sjukt jävla god men den är lite för stark. Det hela blir jävligt jobbigt när man vill ösa på mer för att det är så gott men den är bara för stark! Finns på Ica Maxi Nacka.
30000%5C32458%5C90084%5C3245890084CF.GIF


Annars är Tjölölölöö riktigt god men inte speciellt stark. Passar utmärkt på pizzan ;) Finns på Ica Maxi Nacka samt mindre Ica butiker.
0004973312345_500X500.jpg
 
D

Deleted member 1265

Guest
Vill inte bara bumpa denna underbara tråd men även undra.
Såsfenomenet, är det svenskt??
Tycker ofta i utlandet får man en rätt utan sås. Första tanken wtf? Såsen binder ju samman och är superviktig! Kan ngn initierad informera hur det ligger till???
 

The lord

Audemars
Vet inte om det är typiskt svenskt, men har för mig att i tex Italien får du ingen sås till köttet. Tror också att italiensk salladsdressing bara finns i Sverige.
 

RosaCasio

Cartier
Folk blir nästan lite provocerade när man inte tar sås eller dippa. Oftast vill jag smaka hur maten smakar och inte hur en sås/dippa smakar.
 
Topp