Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT(eller inte) förälder och semester

Diskussion i 'Diskussion' startad av 16610, 9 juli 2013.

1. 16610
    Trådstartare

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    Som småbarnsförälder behöver man lite egentid också. Lämna barnen i morse och sedan en tur i skogen. Men sedan var det dags att släppa hus, barn och alla måsten och ta tag i ledigheten=) andra dagen på semestern. Orka inte kolla KS efter liknande trådar (ego som jag känner att jag får vara) men vore roligt om ni andra också ville fylla på med er semester med klockor. Jag öppna en öl och börja läsa om klockor i alla fall och tänkte fota klockor under semestern. Hoppas kunna dra en drös med bilder på klockor efter semestern.

Svamp till lunch

Böcker som ska ge inspiration dagen till ära.
    lite mys bilder

Köpte på Kaplans innan semestern

Och efter att ha läst och funderat så vet jag vilket klocka jag ska köpa här näst. Spara lite också=) ( lånad bild då jag inte har en egen att fota)

2. 16610
    Trådstartare

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    Det var ju det jag skulle säga med till er småbarnsföräldrar. Lämna bort barnen en natt och gör det ni känner för=)

jabla gillar detta.
  3. ErikGBG

ErikGBG Biskop

Felpost

4. 16610
    Trådstartare

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    vart ska den va?

5. ErikGBG

ErikGBG Biskop

Ne det var jag som skrev fel, och vet inte om det går att radera inlägg så raderade texten bara:)

16610 gillar detta.
  6. 16610
    Trådstartare

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    aha okej. jag vet faktiskt inte om man kan ta bort. Går säkert...

7. gruby

gruby Friends of KS

Bra val av klocka! Jag älskar den!!

8. KalleKnuda

KalleKnuda Stadsbo

Från:
    Guldkusten
    Härlig post! (och bra val av klocka! Det kliar i fingrarna bara man ser den)

9. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Käka svamp och kolla på abstrakt konst? Låter som en bra semester?!

Bojke och slimjim gillar detta.
  10. erolorhun

erolorhun Borgare

Från:
    Stockholm
    Lyckades på något mystifikatoriskt vis lämna sambo med dubbla barn på en ö utanför Norrtälje och dra in till stan för att öppna några kalla och posta på KS. Och kanske köpa en klocka också... Miracles do happen!

Mårtenssons ur Brookfield