• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: EM 2016 Frankrike

mofo

Audemars
2-Faktor
Hela Sveriges EM-trupp:
Målvakter: Robin Olsen, Andreas Isaksson och Patrik Carlgren.

Backar: Ludvig Augustinsson, Pontus Jansson, Andreas Granqvist, Mikael Lustig, Victor Nilsson Lindelöf, Erik Johansson och Martin Olsson.

Mittfältare: Oscar Hiljemark, Emil Forsberg, Kim Källström, Jimmy Durmaz, Sebastian Larsson, Pontus Wernbloom, Erkan Zengin, Oscar Lewicki och Albin Ekdal.

Anfallare: John Guidetti, Zlatan Ibrahimovic, Emir Kujovic, Marcus Berg.

Vem skulle inte varit med?
Vem fattas?
 

Hallis

Panerai
2-Faktor
Katastrof att inte Wendt är med, men det är väl sen gammalt. Hade gärna sett Jonas Olsson istället för Erik Johansson.

Annars helt ok. Lewicki har väl inte rosat marknaden senaste tiden men finns inga jättebra ersättare. Sam Larsson hade varit roligare än zengin.

Ska bli kul med EM!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Oscar Wendt borde vara given, och det är ofattbart varför Hamren inte blir hårdare pressad om vad den personliga vendettan består av.

Hoppas Nilsson/Lindelöf får starta som mittback och kul med Carlgren även om det inte kommer bli någon speltid.

EDIT: Det ska bli skönt när det kommer en stabil ersättare till Sebastian Larsson. Hade han lagt 10% av all tid han lägger på att gestikulera åt domaren till att spela fotboll skulle han nog kunna bli hyfsad.
 

SSL

Audemars
Saknar Filip Helander.
Anfallet ser bra ut. Målvaktssidan är som den är. Försvaret svagt. Jansson ordinarie hoppas jag. Mittfältet stabilt. Kan bli guld! ;) Leicester hade 5000 gånger pengarna. Sverige 101 sist jag kollade.
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Någon som har biljetter och ska ner och titta? Jag har biljetter till Sverige - Belgien i Nice den 22 juni. :)
Fick inte tag i biljetter. :(

Ska vara smart nog att redan nu fråga om ledigt på fredagen när sverige spelar tidigt.
Kommer ihåg många andra mästerskap som spelats i andra tidzoner och matcherna var under arbetstid där de lite mer rutinerade hade tagit ledig långt i förväg och kunde glatt klämma några kalla och se matchen medans jag fick jobba :(
 

majsch

Omega
Fick inte tag i biljetter. :(

Ska vara smart nog att redan nu fråga om ledigt på fredagen när sverige spelar tidigt.
Kommer ihåg många andra mästerskap som spelats i andra tidzoner och matcherna var under arbetstid där de lite mer rutinerade hade tagit ledig långt i förväg och kunde glatt klämma några kalla och se matchen medans jag fick jobba :(
Har vart på dem senast 2 st EM slutspelen biljetter går alltid att fixa på campsweden till rimliga priser
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Ni som säger Wendt, säg en landskamp när killen gjort något bra? Jag kan mest komma på en massa kostsamma misstag...:rolleyes:

I övrigt ingen kommentar, rätt väntad trupp. Föredrar backarna före ex. Jonas Olsson, möjligt Helander kunde varit med men vill inte peta någon av de andra. Förlitar mig på Isaksson och Zlatan som väg till EM-guld ;)
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Vafan premiären på Stade de France kan du ju inte missa. Sjukt grym arena, var där och såg PSG i cupfinalen för något år sedan.

Orkar inte vara i Frankrike så länge. Dessutom är logistiken lite jobbiga mellan Paris > Nice > Toulouse > Nice. Förstår inte varför de ska lägga matcherna i samma grupp så långt ifrån varandra.
 

almeyero

Panerai
Orkar inte vara i Frankrike så länge. Dessutom är logistiken lite jobbiga mellan Paris > Nice > Toulouse > Nice. Förstår inte varför de ska lägga matcherna i samma grupp så långt ifrån varandra.

Ja det är tråkigt att dom inte gör det. Hur blir det med Camp Sweden? Eller det kanske anordnas ett i varje stad och inte i en enda som tidigare?
 
Topp