• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: EM 2016 Frankrike

Jimpa

Panerai
Jaha då var snart denna tråden död då EM är slut om en liten stund. Blandade känslor , Island var det fina denna gång. Portugal i final det sämsta antagligen då dom vunnit typ en match hela vägen dit. Håller på Frankrike med andra ord! Heppåre!
 

vonhall

Rolex
Jag som i vanliga fall aldrig tittar på fotboll fick plötsligt sug på att se finalen! Trodde dock att det skulle vara en smal sak att hitta en sida som streamar finalen :(
 

Jimpa

Panerai
Jag som i vanliga fall aldrig tittar på fotboll fick plötsligt sug på att se finalen! Trodde dock att det skulle vara en smal sak att hitta en sida som streamar finalen :(
Försökte kolla runt lite och jag håller med dig, borde ju vara otroligt enkelt i dagens teknik samhälle , men dom verkar riktigt fula alla bolag och antingen måste man betala eller hålla på skriva in sig som medlem osv vad jag kan se. Tråkigt.
 

Fredig

Cartier
Bara jag som tycker det känns att domarna blivit mutade av Frankrike? De spelar hur hårt som helst utan någon blåsning, men när Portugal svarar med samma mynt så blir det gula kort kors och tvärs!? :mad:
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Att Portugal som vunnit en match på ord tid vinner ikväll bevisar lite vilket bottenapp hela detta Em varit. Sämsta turneringen i modern tid

Platinis fel (lite kul när en tänker på det)...
All heder åt Portugal, grymt bra i slutspelet defensivt och idag (och mot Wales/Polen) skapade de en hel del framåt så inte ovärda sett till det.
Grattis Portugal :)
 

SSL

Audemars
Saknades stora stjärnor och karaktärspelare som tidigare EM. Italien kom med ett rätt mediokert landslag. Spanien floppade. England kom med ett ungt lag. Inget Holland. Sverige var kassa och oinspirerade. Island och Wales går långt, där Island har mestadels spelare från Allsvenskan och bottengäng i Premier League.

Och på det. Portugal kom 3a i sin grupp och 3 av deras 4 slutspelsmatcher gick till förlängning/straffar.
 
Topp