• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: EM 2016 Frankrike

Oew

Rolex
image.jpeg
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Synd att inte Ukraina fick ett mål i första, jävlar vilken press de hade på slutet.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Helt otroligt att Ukraina inte fick en straff i slutet, hur kan det inte vara interference??
 
D

Deleted member 4412

Guest
Nu får vi hoppas på vinst ikväll o gärna hattrick från Zlatan:).
Såg Downtown Abbey igår istället för Ukraina-Tyskland men var matchen bra??
 

Isodor

Audemars
Har ändå en positiv känsla inför matchen ikväll.

Kommit in till turneringen på helt rätt sätt. Zlatan i bra målform, och även Marcus Berg (spottar in mål, i Grekland förvisso, men ändå).
Verkar vara harmoni i truppen samt att Hamrén är någorlunda rätt ute och inte håller på dribbla bort sig själv som han gjort tidigare.

Tyvärr hänger vidrigt mycket på denna match. Bara hoppas på vinst. Förutsättningarna känns bra.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Har ändå en positiv känsla inför matchen ikväll.

Kommit in till turneringen på helt rätt sätt. Zlatan i bra målform, och även Marcus Berg (spottar in mål, i Grekland förvisso, men ändå).
Verkar vara harmoni i truppen samt att Hamrén är någorlunda rätt ute och inte håller på dribbla bort sig själv som han gjort tidigare.

Tyvärr hänger vidrigt mycket på denna match. Bara hoppas på vinst. Förutsättningarna känns bra.
Samma känsla här! 3-pinnar ikväll, kryss mot Italien på fredag o sen borde det gå vägen:).
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Har en väldigt bra känsla inför detta EM, kanske för att jag är den ständiga optimisten..
Men Zlatan och Berg kan nog ha det roligt tillsammans, båda är som sagt tidigare i riktigt bra form. Och sedan John G på det som vild inhoppare.
Backlinjen är det ju inget fel på heller, speciellt inte om VNL får starta :)

Mittfältet är väl det enda som jag kan klaga på, vill gärna inte se både Seb och Kim på plan samtidigt. Skönt med lite veteraner på plan men kanske räcker med en.
 

Oew

Rolex
Nagelbitare igen nu! Satte rätt resultat på tyskland igår, blev tyvärr en lite förlust inatt när Brasilien torskade men jämnade upp det med att pricka in Spansk vinst samt 1-0 idag! Patrioten i mig vill sätta hela vinsten på Sverige idag...
 

Jimpa

Panerai
Alltid svårt att tippa på Sverige, speciellt när dom möter lag som Irland . Men satt sverige som vinnare ikväll. och jag är så sjukt taggad , varit lugn fram till nu men herregud så känslorna bubblar upp! Nu jävlar kör vi över dom!!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Har en väldigt bra känsla inför detta EM, kanske för att jag är den ständiga optimisten..
Men Zlatan och Berg kan nog ha det roligt tillsammans, båda är som sagt tidigare i riktigt bra form. Och sedan John G på det som vild inhoppare.
Backlinjen är det ju inget fel på heller, speciellt inte om VNL får starta :)

Mittfältet är väl det enda som jag kan klaga på, vill gärna inte se både Seb och Kim på plan samtidigt. Skönt med lite veteraner på plan men kanske räcker med en.
Inga lag går bra utan ett bra mittfält :( Vilken stabil gladfotboll de presterar hittills... NOT. Lika ängsligt och tafatt som förbundskaptenen själv. Jag mår illa!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Precis det här spelet jag HATAR!!!! Japp, blir fyra utropstecken på det.

Varje gång man kan välja mellan att spela framåt eller bakåt så väljer man bakåt. Jag struntar fint i om Sverige missar slutspel så länge man spelar rolig fotboll och åtminstone försöker skapa någon form av kvalitet. Med det menar jag inte någon hybrisspel a´la kvalmatcherna mot Holland back in the days, utan bara att man åtminstone maximerar sina resurser.

Läge att byta ut vänsterkanten till andra halvlek. Olsson och Forsberg har verkligen inte varit bra. Ut med Lewicki och in med en brunkare som Wernbloom. Någon som kan få bort den kollektiva rädslan och få in lite adrenalin i laget.
 

Jimpa

Panerai
Ja det är frustrerande att se hur dom fumlar runt.. trodde de skulle komma in med lite mer attityd och självsäkerhet. Låter ju bra i uppsnacket men ingen cigarr än asså. Helt nytt landslag i andra vill jag se!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Nä pinsamt det här o EM är över. Kryss eller förlust här hade varit same same:(.
Nu skiter jag i resten av matcherna..
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Vad fan hade ni förväntat er? Gnällkukar. :)

Oavsett resultat så hade jag väl förväntat mig något annat än att tio man underpresterade. Struntar som sagt i om man missar åttondelen så länge man spelar ett spel med lite jävlar anamma och glädje i. Det är slutspel nu...inget långt kval där man kan komma undan med ett turkryss. OT, vilket roligt ord när man ser det i skrift...turkryss :)

Sen håller jag helt med @Jimpa att man ju hoppas på att återuppleva -94. Det var ju dessutom så längesedan att man har glömt precis varenda snedspark och bara minns det som ett rosaskimrande glädjerus :)

EDIT: Får ge Martin Olsson att han spelade upp sig i andra. Isacsson var överlägset bäst av svenskarna, och slump eller inte så visst fan blir det skillnad i energierna när Guidetti kommer in på planen.
 
Topp