• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: förbjuda Tapatalk

max

Dancing Queen
daviden Har ett litet problem med webb-versionen på mobil, det går inte att välja en forumdel i sökningen. Eller rättare sagt om man väljer en forumdel att söka i så står det "0 forum", väljer man två forumdelar så söks det endast i den man valde först.
En liten skitgrej som enkelt kan kringgås genom att välja en forumdel mer än vad man önskar söka i ( Jaganata är en smart man och kom på fullösningen igår, jag har bara svurit över att det alltid står "0 forum" när jag väljer en forumdel :) ).

Som sagt inget stort men tänkte iaf tipsa om det för eventuell åtgärd nån gång då det regnar ute och du har tråkigt :)

Tapatalkrutan (den som meddelar att forumet är anpassat för tapatalk) längst upp kanske vore fint om man kunde stänga av i profilen förresten, den kommer upp lite då och då.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
daviden Har ett litet problem med webb-versionen på mobil, det går inte att välja en forumdel i sökningen. Eller rättare sagt om man väljer en forumdel att söka i så står det "0 forum", väljer man två forumdelar så söks det endast i den man valde först.
En liten skitgrej som enkelt kan kringgås genom att välja en forumdel mer än vad man önskar söka i ( Jaganata är en smart man och kom på fullösningen igår, jag har bara svurit över att det alltid står "0 forum" när jag väljer en forumdel :) ).

Som sagt inget stort men tänkte iaf tipsa om det för eventuell åtgärd nån gång då det regnar ute och du har tråkigt :)

Tapatalkrutan (den som meddelar att forumet är anpassat för tapatalk) längst upp kanske vore fint om man kunde stänga av i profilen förresten, den kommer upp lite då och då.
Vet om detta, får bli fixat vid nästa uppgradering.

Den där Tapatalkbannern har jag inte fått upp på evigheter. Vilken mobil kör du?
 

max

Dancing Queen
Vet om detta, får bli fixat vid nästa uppgradering.

Den där Tapatalkbannern har jag inte fått upp på evigheter. Vilken mobil kör du?
Ok fint, är som sagt ingen biggie ville mest nämna det om du inte visste. Dum tanke att du skulle ha missat något :D

Kör iphone men med chrome, ska se om jag kan få nån struktur på när det händer, kan vara efter att jag blivit utloggad, återkommer.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ok fint, är som sagt ingen biggie ville mest nämna det om du inte visste. Dum tanke att du skulle ha missat något :D

Kör iphone men med chrome, ska se om jag kan få nån struktur på när det händer, kan vara efter att jag blivit utloggad, återkommer.

Jag har kryssat i "kom ihåg mig" - kanske hjälper.
Kör Safari.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Körde KS via TT tidigare men gav upp det P.g.a den usla bildkvaliteten. Tycker sidan funkar bra i chrome även om det är några extra klick att ladda upp bilder. Men hur blev det med att ladda upp bilder direkt till KS? Jag har fortfarande bara "Bild hos imgur.com" alternativet.
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Blir det något här? Bilderna som bifogas med tapatalk är ju riktiga teasers....
 

Sond

Patek
Typisk bild via TT...
ImageUploadedByTapatalk1400232593.288218.jpg


Något fel? ;)
 

Gurkan

Cartier
Har inte läst igenom alla sidor. Men som jag förstått det blir mina bilder bra. Surfar uteslutande KS via TapaTalk. Om bilderna blir bra, vad är då problemet med att stödet finns kvar?




ugepyvym.jpg
 

BOTL

Panerai
En smaksak såklart, för mig är safari meningslös när världens största och mest använda forumsapp fungerar så överlägset mycket bättre och smidigare.
Det här med att bilderna blir så små och man måste klicka på dem måste vara nån inställning. Är aktiv på flera forum varav två där jag äger forumen och administrerar där detta funkar utmärkt. Inga såna problem.

Man kan också välja hur stor bild man vill ladda upp och jag väljer den största med bäst kvalitet.
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Det jag ogillar är att bilderna inte går att zooma, och för det mesta så vill jag det iaf :)
Om ni tapatalkare provar att klicka på min bild i en normal webbläsare och sedan jämför den med någon i tråden, visst är det trevligare? ;)
temporary_zps33eaae4b.jpg~original
 

calzone

Vacheron
Det jag ogillar är att bilderna inte går att zooma, och för det mesta så vill jag det iaf :)
Om ni tapatalkare provar att klicka på min bild i en normal webbläsare och sedan jämför den med någon i tråden, visst är det trevligare? ;)
temporary_zps33eaae4b.jpg~original

Mycket trevligt :) Den där gick o zooma in bra med Iphonen ser att lysmassan släppt lite på sekundvisaren, fin klocka till salu?:cigar:
 
Topp