• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT -Fler motorcyklister på KS?

Målarn

The Steak
Rolex1220 skrev:
HD för hela slanten.....man längtar till våren!

1D6A40F7-2666-4F33-9F9C-3031FF71CB87-3286-00000585EB641FDE.jpg

5E77A72A-A009-4121-BC41-50357AD5C5E9-2612-0000047B9A9BAC54.jpg

B893829D-A110-4574-A191-55AB5E274171-2612-0000047B6B875E43.jpg


Med vänlig hälsning,
N

Haha Grymt, HDs och guld rollar är ju manligt som fan ;) :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Rber skrev:
VI får styra en körning när det är väder igen. Med nya 45:an så bör jag väl kunna vara nere på mindre än 30 min. :lol:
Absolut! Den vägen är nog byggd för maximum warp speed. Jag brukar vägra köra motorvägar, men en liten sträcka pallar man ju innan själen och hojen börjar gråta.

Vi verkar ju vara ett gäng, om än ett geografiskt utspritt sådant. Man kanske skulle försöka dra igång KS Bikemeet. Snacka hojar och klockor i ett. Känns effektivt och mysigt på något sätt :)
 
C

Crowolf

Guest
Körde hoj när jag var ung och snygg men var faktiskt snubblande nära att klippa en Scrambler för ett par år sen. Men sen jag fått ungar har jag blivit lite mer rädd om mig själv. Älskar Scrambler! Lite för stor motor bara. Skulle varit en 6-700 för att bli den där perfekta McQueen-bus-hojen.

/pope
 

antikmartin

Cartier
2-Faktor
Jag åker också hoj, har haft olika HD sedan början på 90-talet( flera sportsters, några Dynaglide, en chopper mm mm ) ,men har också haft nån Ducati Monster 900 . Fick förra året in en Heritage Softtail Springer -03a i absolut superskick i inbyte när jag sålde en bil
men kan inte fota den eftersom det är rejält med snö här uppe i Hälsingland och det garaget ligger så pass långt in på uppfarten att jag inte bryr mig om att skotta ända dit ( men hojjen har det bra därinne med underhållsladdare osv )
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
yonsson skrev:
Vi verkar ju vara ett gäng, om än ett geografiskt utspritt sådant. Man kanske skulle försöka dra igång KS Bikemeet. Snacka hojar och klockor i ett. Känns effektivt och mysigt på något sätt :)

Det måste ju faktiskt vara något av det mysigaste man kan göra! :) Får styra upp nåt nästa sommar!
 

leicaphile

Panerai
Detta var en av mina innan vi fick barn (parkerade den dagen min fru sade hon var gravid, får skaffa en ny om 20 år eller så... mitt val!). ZRX1200R, lite moddad. Inte mycket som är lika roligt som att dra upp den i 220+ på påfarten till motorvägen.

2.jpg

Hade även en KLR650 enduro som var riktigt rolig...
 
Topp