• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Forumsregler

Golbica

Omega
Hej,

Har försökt skriva till visa människor angående vad som krävs för att börja posta och skriva i Lifestyle delen. Dom har bara hänvisat mig till forumets regler.

När jag går till forumets regler, längst ner på denna sida så hittar jag ingenting om vad som krävs för att skriva i Lifestyle...

Förstår självklart att jag egentligen inte borde göra en tråd om detta, men kanske finns någon som istället för att hänvisa till forumets regler kan svara på vad som krävs för att posta i lifestyle delen?

Trevlig helg!

Tack
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Om du kollar beskrivningen under kategorin på förstasidan står det: "Forumdelen för dig som inte bara vill gaffla om klockor. Här diskuterar vi (med minst 50 inlägg) allt det andra som gör livet värt att leva. Det är inte ett OT-forum, det är…Lifestyle..." ;) Bara 17 inlägg kvar alltså
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Om du kollar beskrivningen under kategorin på förstasidan står det: "Forumdelen för dig som inte bara vill gaffla om klockor. Här diskuterar vi (med minst 50 inlägg) allt det andra som gör livet värt att leva. Det är inte ett OT-forum, det är…Lifestyle..." ;) Bara 17 inlägg kvar alltså
Jag har letat efter den infon tidigare utan att hitta den. Hittar den fortfarande inte trots din förklaring. Kan du länka till texten?
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Se kategorin Lifestyle och texten under. @TiE


Skärmavbild 2015-09-12 kl. 17.40.11.png
 
Har också undrat samma sak och inte hittat informationen. Testade nu att vinkla telefonen (LG G3), som jag till 100 procent använder vid surfande, utan att få någon ytterligare information.

Skulle infon kunna skrivas in i den första tråden med regler för Lifestyle?
 
  • Like
Reactions: TiE
Topp