• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Fotbolls-VM diskussionstråd

Båtkocken

Panerai
2-Faktor
856641394.gif
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
3-1 då. Kommer njuta när brassarna åker ut

Varför? Gillar brassarna men tycker domarinsatsen var dålig, varför en så okänd får dömma en het premiär är lite förvånande. I avseende filmande tror jag tyvärr nästan alla spelare idag lägger sig som Fred vid "fjäderlätt" beröring i straffområdet.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Varför? Gillar brassarna men tycker domarinsatsen var dålig, varför en så okänd får dömma en het premiär är lite förvånande. I avseende filmande tror jag tyvärr nästan alla spelare idag lägger sig som Fred vid "fjäderlätt" beröring i straffområdet.


Fast okänd?
2010 dömde han också öppningsmatchen mellan Uruguay och Frankrike. Har varit med på elitnivå och dömt stora matcher sedan 2014. Vet inte hur mycket fotboll du sett senaste åren om du missat denne Japan.

Det har det snackats mycket om att svensken Eriksson inte borde döma de stora matcherna då vi inte har såpass bra fotboll här hemma och då vår säsong är igång när alla andra har paus osv.. Men va faan, Japanjäveln går in i denna match som en kamikaze idiot och den japanska ligan håller inte direkt högsta nivå heller..

Men domar insatsen idag var under all tänkbar kritik!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Fast okänd?
2010 dömde han också öppningsmatchen mellan Uruguay och Frankrike. Har varit med på elitnivå och dömt stora matcher sedan 2014. Vet inte hur mycket fotboll du sett senaste åren om du missat denne Japan.

Det har det snackats mycket om att svensken Eriksson inte borde döma de stora matcherna då vi inte har såpass bra fotboll här hemma och då vår säsong är igång när alla andra har paus osv.. Men va faan, Japanjäveln går in i denna match som en kamikaze idiot och den japanska ligan håller inte direkt högsta nivå heller..

Men domar insatsen idag var under all tänkbar kritik!

Ok okänd var dumt ordval (trots dålig koll på domare, fotboll ser jag mkt iof mest PL) men tydligen hade han inte tillräcklig pondus för att hantera denna match. Hur som haver trist...

Näe tacka vet ja denna profil!

 

morrism

Audemars
Brasilien kommer ha det svårt mot hårdare motstånd, kroatien var inte dåliga men saknade ju också mandzukic
 

Sputniq

Panerai
Så jäkla tråkigt att en annars väldigt underhållande match avgörs på detta viset. Visst, Brasilien håller bollen långt mycket mer än Kroatien, men när det väl kommer till chanser tyckte jag att det var en jämn och bra match.

Innan matchen höll Brasilien som främsta lag, men efter deras filmningar så flyttade klart ner ett snäpp. Något måste verkligen göras mot detta, förstör sporten något otroligt...
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Haha, druckit?
En enkel handpåläggning.. Han känner handen och slänger sig.. Ut med armarna sådär typiskt för en filmare..
Hoppas sprattelbrassarna åker ut!

Det lilla rycket gör att spelaren tappar lite fartriktning och balans, och helt plötsligt är han mer hanterbar. Sen är ju fotboll en ganska mesig sport, även om den kräver väldigt mycket skicklighet.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Äckliga färger i studion. Grönt, blått, rött, grått... Blev snurrig. Nej, nu lägger jag mig. Godnatt KS!
 
Topp