Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Fotografer på forumet?

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Galaxy, 4 november 2013.

1. Galaxy
    Trådstartare

Galaxy Friends of KS

Ja, finns det några såna? :D

Med tanke på alla klockfoton som knäpps dagligen så borde det ju faktiskt finnas, tycker man. Personligen tycker jag att det är kul med foto, olyckligtvis har jag ingen direkt talang. Har dock köpt en relativt basic systemkamera, som jag hoppas ska kunna förbättra mina foton.

Jag fotar alltså bara för skojs skull, för att behålla minnen. Olyckligtvis har jag bara en bild på datorn som är någorlunda duglig, tyvärr tagen med telefonen:

Kommer att uppdatera tråden med fler bilder när jag får möjlighet. Posta gärna era bästa bilder ni tagit också. Klockan får självklart vara med i bilden om så önskas! ;)

Nicklas Bågvinge gillar detta.
  2. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Oftast är det inte kameran som är begränsningen titta på andras bilder som du gillar, fråga och lär.

Icaras gillar detta.
  3. Icaras

Icaras Biskop

Från:
    De skånska skogarna
    Galaxxy, yonsson, jabla och 1 annan gillar detta.
  4. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
  5. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Galaxxy gillar detta.
  6. Galaxy
    Trådstartare

Galaxy Friends of KS

Sorry! Sökte och hittade endast klockfototråden. Denna kan gärna stängas! :D

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2