• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT FS Iron Maiden 1 st bra sittplats

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Har 4 biljetter till IM på Friends arena nu på lördag men kan bara nyttja 3 av dom. Det blir jag, min kusin och hans fru. Min fru fick förhinder :(

Jättebra plats, entre A, läktare 1,säljes för självkostnadspris 770kr.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Jag är vuxen, trevlig och kommer att vara ganska nykter ;) Det är alltså ingen fara att sitta bredvid mig

venyna9y.jpg
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Underbar setlist! Ångrar att jag inte gick. :( Har dock fortfarande Stadion 2003 färskt i minnet. Grym setlist även då.

Hur var ljudet? Var på Kiss där för några veckor sen och tyckte ljudet var under all kritik.
 
Topp