Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Säljes OT FS: UPPDATERAD Fixed gear (Giant) eller Canon G9 med dykhus

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Dalomo, 2 maj 2013.

1. Dalomo
    Trådstartare

Dalomo Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Tjena KS,

Tänkte slänga upp min fixed gear hoj som är ute till försäljning. Riktigt snabb med mycket kvalitetsdelar. Ramen och det mesta komponenterna är från 09/10 och resten senare. Behöver lite smörj då den inte rullat på ett tag och ger då ett visst ljud. Skickar även med ett riser styre vid smidig affär. Cykeln och jag finns i stockholm och skickas helst inte. 4500kr.

Giant Bowery ram 56 cm
    Origin 8 Bullhorn styre
    San Marco sadel
    Weinmann DP18 700c fälg
    Formula nav
    Lasco vevparti
    Tange Jis vevlager
    Duramax Race däck
    46/16 kuggar

axel_ gillar detta.
  2. Dalomo
    Trådstartare

Dalomo Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Har fått ett litet bytesförlag och tänkte att jag kanske kunde kolla intresset iaf. Om nån är intresserad av en Canon Powershot G9 med extra batterier, flera stora minneskort, laddare och dykhus! Perfekt för semestern och att knäppa några coola undervattensbilder på klockan. :) 3000 kr Kan ev skickas om mottagarens står för frakten.

3. hook

hook I'm user not a dealer!

Sugen på kameran! Något byte? :)

4. Dalomo
    Trådstartare

Dalomo Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Cool! Vill egentligen slå till på Vekktahs Oris Aquis. Behöver alltså pengarna. Men du sitter inte på en sån? Eller liknande i samma prisklass?

5. hook

hook I'm user not a dealer!

Ska de vara dykare? :)

6. Dalomo
    Trådstartare

Dalomo Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Ja, har siktat in mig lite på det nu. På önskelistan ligger just nu Orisen, kanske en Tudor Hydronaut men kom gärna med förslag om du har nåt. Mina kriterier är väl minst 40mm på länk och helst svart tavla. Men just dykare är inte ett absolut måste, bara inte för dressat. :)

7. Dalomo
    Trådstartare

Dalomo Friends of KS

Från:
    Stockholm
    BUMP

8. Dalomo
    Trådstartare

Dalomo Friends of KS

Från:
    Stockholm
    BUMP

9. Dalomo
    Trådstartare

Dalomo Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Bumpar med pris sänkning på kameran. Ett sommarklipp för 2500kr!

Sjöö Sandström Royal Straps