• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad OT FSOT: Motorbåt mot klocka eller slantar?!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Som rubriken lyder så är detta OT, ganska rejält OT kanske men förslaget att annonsera ut denna kommer från en av "Patronerna" förslag förresten, det var nog mer en uppmaning, nästan en hotfull uppmaning.... ;)

Har en Crescent 495 HT från 1972 med en 65 hk Suzuki från 1993 på som jag skulle kunna tänka mig sälja eller byta mot en klocka. Båten är i risigt men sjödugligt skick. Motorn är riktigt fin med ganska få gångtimmar. Har stått uppställd i en lada de senaste 2 åren pga av att vi använder en annan liten båt med aktersnurra vid våra få fiske och badutflykter.
Bytesvärde runt 10-15 000:- för båt,motor och en extremt ful och risig 30 trailer... Alternativt kan pengar läggas till eller tas emot beroende på objekt. Så kom igen "hit me"!

Det är INTE min båt på bilden utan den norpade jag på nätet för att visa hur den ser ut.
5d91a08251b01614f1c8404da03d320f.jpg
 
Topp