• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes OT: Gaggia Classic och annat strunt

fredrik!

Cartier
Ett desperat försök till välmående

Bakgrund:Jag kollade på John Mayer för "lite för många":nde gången och insåg att jag måste köpa ny Rolex igen efter min tidigare jobbiga separation. Jag är trött på att vänta på min AP som ligger på service, jävla leksaksklocka. Tanken gick hur jag löser det och insåg det briljanta idén om att sälja av lite prylar nu när jag flyr landet, så här kommer det.

  • Gaggia classic inkl kvarn, rancillio rör, mjölkanna, tamper, perfekt när du ska sälja en dinka och vill bjuda din nya KS-vän på bra kaffe innan affären, 1300sek.
  • Fjällräven expedition downparka storlek M, blå, perfekt när du ska leka med barnen i snön eller prova din explorer i snödrivor, SÅLD!
Bilder och mer information finns om det finns något som helst intresse.
Kommer säkerligen på fler saker att göra mig av med om detta går vägen.
 
Topp