• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad OT : Gerber fällkniv snygg modell

calzone

Vacheron
Riktigt snygg Gerber fällkniv helt ny aldrig använd bra kvalité.

Pris 250 : - skickat. Nytt pris 200 : - skickat !
123_zpse6948a5a.jpg
234_zps82df8a3b.jpg
456_zpseaa29918.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Med risk för att trampa i klaveret, så ser det där ut som en av de no name knivar som säljs på dealetreme.com
Har du köpt den ny själv och kan intyga att det är en äkta Gerber?
 

calzone

Vacheron
Med risk för att trampa i klaveret, så ser det där ut som en av de no name knivar som säljs på dealetreme.com
Har du köpt den ny själv och kan intyga att det är en äkta Gerber?

Om jag inte missminner mig så har jag själv köpt den för ett par år sedan på tradera...jag har ingen aning om det är fejk eller inte men kvaliten känns för bra för att vara fejk...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ber om ursäkt för kladdandet och mina felaktiga anklagelser! Seikoman87 får 100kr i rabatt om han någonsin köper en klocka av mig. :blackeye:
Gerber gör riktigt bra knivar! Jag har flera hemma varav en överlevde hela lumpentiden utan att ens få ett jack i bladet trots daglig användning.
 
Topp