• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT Google Chrome i Iphone

Vevaren

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag har ett litet problem som jag stört mig på ett tag. När jag använder chrome för att t.ex läsa på KS och går in på en tråd för att sedan backa tillbaka så hamnar jag inte på det stället jag var utan högst upp på sidan. Har letat och letat efter någon slags inställning men utan resultat. Är det någon som känner igen problemet och eventuellt har en lösning?
Avd: I-landsproblem
 

San15

Cartier
2-Faktor
Sorry missade att det stod i rubriken. Har ingen Iphone själv men kolla om du har senaste versionen av chrome eller om det finns någon extension, alternativt testa med en annan webbläsare.
 

Vevaren

KS Explorers Club
2-Faktor
Ja, eftersom det finns en avdelning för OT så kan man ju anta att detta är fel avdelning.
Nu är det så att jag i princip enbart surfar på diskussion, mod och köp och sälj. Har helt enkelt missat det.
Jag hoppas att ni förlåter mig för detta grova övertramp av forumets regelverk.
 
Topp