Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT. Har du någon klockmonter hemma.

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jonazid, 16 augusti 2013.

1. Jonazid
    Trådstartare

Jonazid Stadsbo

Från:
    Småland
    Hur har du dina klockor.
    Har du dom i en låda eller som en monter, bankfack.

Funderar på om jag skall köpa eller bygga en glas monter så jag kan se de vackra tingen när jag vill eller så att det blir som en del av hemmet.

Kom även på att Ikea har ett skåp av glas med hyllor som kanske skulle passa fint att bygga upp olika Montage med olika klockor.

2. Icaras

Icaras Biskop

Från:
    De skånska skogarna
    Finns ett par trådar om detta, sök på "winder" finns speciella klocklådor som samtidigt fungerar som en liten monter.

Själv har jag bara 4 :p, de ligger på en byrå i hallen redo att få handledstid!

Jonazid gillar detta.
  3. Jonazid
    Trådstartare

Jonazid Stadsbo

Från:
    Småland
    Aha. Tackar. Tror jag sett sådana lådor på blocket. Vill ha det lite som i butik. Har vakthund som gör sitt jobb så kan lika väl njuta av dom. Trodde de var den med mest klockor när den dör vinner stilen här inne men fel kan man ha.

Mårtenssons ur Brookfield