• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT. Har du någon klockmonter hemma.

Jonazid

Omega
Hur har du dina klockor.
Har du dom i en låda eller som en monter, bankfack.

Funderar på om jag skall köpa eller bygga en glas monter så jag kan se de vackra tingen när jag vill eller så att det blir som en del av hemmet.

Kom även på att Ikea har ett skåp av glas med hyllor som kanske skulle passa fint att bygga upp olika Montage med olika klockor.
 

Icaras

Rolex
Finns ett par trådar om detta, sök på "winder" finns speciella klocklådor som samtidigt fungerar som en liten monter.

Själv har jag bara 4 :p, de ligger på en byrå i hallen redo att få handledstid!
 

Jonazid

Omega
Finns ett par trådar om detta, sök på "winder" finns speciella klocklådor som samtidigt fungerar som en liten monter.

Själv har jag bara 4 :p, de ligger på en byrå i hallen redo att få handledstid!

Aha. Tackar. Tror jag sett sådana lådor på blocket. Vill ha det lite som i butik. Har vakthund som gör sitt jobb så kan lika väl njuta av dom. Trodde de var den med mest klockor när den dör vinner stilen här inne men fel kan man ha.
 
Topp