• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: hotell nära Liseberg Göteborg?

Chuck

Patek
2-Faktor
Hej! Spontan resa till Liseberg på G, vill bo nära och bra :) var ska man bo?

Tackar på förhand
u7a3uqyg.jpg
 
D

Deleted member 1265

Guest
Gothia towers, gärna i samma byggnad som heaven 23 för en ev öl/drink/räkmacka xl!
 

smulster

Cartier
2-Faktor
Inte för att det är speciellt nära Liseberg. Men i Götets bästa hotell är Avalon och St Jörgen Park.
 

leicaphile

Panerai
Hotel Liseberg ligger kanske 10 min gång ifrån Liseberg men de hade ett deal där man får komma in en timme innan de öppnar och åka Helix. Gjorde det och åkte den 6 ggr i rad. :D

Relaterat: Fruns iPhone hoppade ur fickan på ett negative-G ställe och försvann ner i skogen. Skickade ett meddelande till den med mitt # och tänkte att den är borta för alltid. En MÅNAD senare hittar de den och ringde mig i morse. Hämtade den och efter att fallit 30-40 meter och legat i skogen en månad fungerar och ser den helt OK ut. Otroligt...
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Hotel Liseberg ligger kanske 10 min gång ifrån Liseberg men de hade ett deal där man får komma in en timme innan de öppnar och åka Helix. Gjorde det och åkte den 6 ggr i rad. :D

Relaterat: Fruns iPhone hoppade ur fickan på ett negative-G ställe och försvann ner i skogen. Skickade ett meddelande till den med mitt # och tänkte att den är borta för alltid. En MÅNAD senare hittar de den och ringde mig i morse. Hämtade den och efter att fallit 30-40 meter och legat i skogen en månad fungerar och ser den helt OK ut. Otroligt...
Schysst! De är väldigt trevliga på Liseberg :)
 
Topp