• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Hotelltips i Miami

Bramserud

Advertising
2-Faktor
Just bokat en resa till florida över nyår. ska bo hos en släkting större delen av resan men jag och sambon tänkte ta några dagar i Miami också. Någon som har tips på bra, prisvärt hotell? Gärna ganska centralt eftersom jag inte kommer va där så länge känns det trist att lägga tid på att åka mellan ställen.

Tar givetvis också gärna emot förslag på saker man bör se/göra när man är där.
 

Snilsson

Cartier
Jag har bott på Essex Hotel på South Beach och det är helt OK för pengen. Läget är dock det bästa samt att ett relativt billigt parkeringsgarage finns i närheten.
 

Isac85

Cartier
Ska till Miami om en månad.. Ska bo på fontainebleau efter mycket goda rekomendationer från bekanta. Kan återkomma i frågan när jag bott där
 

Oew

Rolex
Varit i Miami många gånger, och har de allra flesta gångerna bott på Delano vilket jag starkt rekommenderar!
 

Bramserud

Advertising
2-Faktor
Stort tack för alla tips so far! Någon som vet något bra som inte ligger centralt? så att man kan jämföra. börjar fundera på om det rent prismässigt är värt att kanske bo en bit från south beach ändå!
 

Lurrs

Omega
Vi bilade Florida runt för ganska exakt ett år sedan och vill minnas att vi bodde på ett hotell som hette South Seas och låg precis vid stranden, det var helt okej:)
 
Topp