• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: hunden

P-A

Sir Spamalot
För att fortsätta tråden från K&S här istället.

Här är Cilla en 6mån curlycoated retreiver som flyttade hem till oss igår då hennes matte hade fått svår astma en månad efter att hon kom.

Så igår åkte jag från Sundsvall ( var på Alex schulmans show i lördags) ner till Stockholm, hämtade hunden och hem igen till Hudiksvall.
Lång tid i bilen men det var de värt!

sl4haQB.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Sööööööt...:p
Grattis till en keeper!

Familjen terroriserar mig om att skaffa hund (igen). Vi hade en 40 kg. muskler- & tänder-hund för 7-8 år sedan. En Riesenschnauzer. Mycket jobb, men kul ibland. Nu är barnen lite större, men en så pass stor/"hård" hund lär det inte bli igen.

Till råga på allt så har barnens bästa kompisar (en familj vi umgås mycket med) precis beställt en Boxervalp för lev. 2 januari. Känns som det kommer tjatas ännu mer då...
 

jabla

Sarlacc
Grattis! är detta resultatet på din annons på K&S eller var det genom andra kanaler hon kom till er?
Edit: läste färdigt annonstråden och fann svaret. :)
 
  • Like
Reactions: P-A

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Sööööööt...:p
Grattis till en keeper!

Familjen terroriserar mig om att skaffa hund (igen). Vi hade en 40 kg. muskler- & tänder-hund för 7-8 år sedan. En Riesenschnauzer. Mycket jobb, men kul ibland. Nu är barnen lite större, men en så pass stor/"hård" hund lär det inte bli igen.

Till råga på allt så har barnens bästa kompisar (en familj vi umgås mycket med) precis beställt en Boxervalp för lev. 2 januari. Känns som det kommer tjatas ännu mer då...
Uppvuxen med en mellanschnauzer, underbar ras!

Det finns inget sätt att linda in detta på så jag säger som det är: you're fucked ;)
 
D

Deleted member 1265

Guest
Grattis p-a!
Kan vara början på din bästa vänskap någonsin!
Såg väldigt fin ut, hoppas ni får det bra tillsammans!
 
  • Like
Reactions: P-A

Jens

Greedo
Jag dör lite grann och blir tårögd!
Curly coated är min favorit när det kommer till retrievers, dessutom den ju ganska "rare"!

Massor av grattis och lycka till!





J
 
  • Like
Reactions: P-A
Topp