• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Hur doftar ni?

Jonazid

Omega
Olja, bensin, tvåtakts avgaser från motorsåg.
Svett. Luktar arbetare helt enkelt.

När jag väl använder Luderbete eller parfym som de också kallas så är jag tråkig och använder
Jean paul gaultier.

Vill gärna hitta en ny härlig doft.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte ngn ny variant från Prada i svart flarra när jag var på Kastrup för några veckor sedan. Nitlott.. Frun säger att hon får ont i huvudet av doften! Faan vet.. Tror det är mig hon reagerar på...
 

Carolin

Cartier
Olja, bensin, tvåtakts avgaser från motorsåg.
Svett. Luktar arbetare helt enkelt.

När jag väl använder Luderbete eller parfym som de också kallas så är jag tråkig och använder
Jean paul gaultier.

Vill gärna hitta en ny härlig doft.
Du kanske kan börja med att använda ett annat ordval så kanske du liiite lättare får napp.

movh Häxan Surtant
 

_jonte

Patek
Tänk på att väldigt många är känsliga mot kraftiga parfymer och att de ofta kan ge motsatt effekt. Lagom är bäst, på typiskt svenskt manér... :)
 

carlanton

Audemars
Olja, bensin, tvåtakts avgaser från motorsåg.
Svett. Luktar arbetare helt enkelt.

När jag väl använder Luderbete eller parfym som de också kallas så är jag tråkig och använder
Jean paul gaultier.

Vill gärna hitta en ny härlig doft.


Jag tror jag talar för samtliga på det här forumet:

Ingen är intresserad av att läsa dina misogyna kommentarer. Registrera en användare på Flashback så kan du säkert få utlopp för dina åsikter bland likasinnade. Här på Klocksnack hör det inte alls hemma.
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Jag tror jag talar för samtliga på det här forumet:

Ingen är intresserad av att läsa dina misogyna kommentarer. Registrera en användare på Flashback så kan du säkert få utlopp för dina åsikter bland likasinnade. Här på Klocksnack hör det inte alls hemma.

+1

Samt att när vi nu har ett (alldeles för litet) antal kvinnliga medlemmar så ska vi visa dem respekt.

garfield
 

Nexus

Panerai
På kontorstid kör jag doftlöst, dock kan jag ha en viss ton av sprit och vapenolja om jag haft riktigt kul kvällen innan.
Ska jag ut och imponera på folk växlar jag mellan Acqua di Gio till lite mer casual klädsel samt Boss Soul som då matchas med mörk kavaj.
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
... Gött

Jag gillar att variera :D

Favoriten är, den svarta längst nere till höger! Baldessarini strictly private.
Måste köpa en ny flaska Armani Mania med....

oykYZm0.jpg
 
Topp