• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Hur man skramlar ihop till snabba Cash del: 2.

Gregerus

Omega
Snyggt jobbat. Kul att jag funderade på i förra veckan på att det måste funka att fixa dränering själv. Att det är ett tungt jobb fattar jag, men verkar inte vara direkt svårt. Har du någon aning om hur mycket du sparade in mot att anlita någon för hela jobbet?
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Kanontråd i vanlig ordning! :)
Imponerad över klockorna du väljer att ha på handleden när du utför grövre arbeten. Det hade jag själv aldrig vågat ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Snyggt jobbat. Kul att jag funderade på i förra veckan på att det måste funka att fixa dränering själv. Att det är ett tungt jobb fattar jag, men verkar inte vara direkt svårt. Har du någon aning om hur mycket du sparade in mot att anlita någon för hela jobbet?


Inte en susning, men jag skulle kanske tippa på 25k men då räknar jag på att dom har gjort allt jobb också, då har jag endå dragit av rota. Men som sagt, är en vild gissning bara. Material kostnaden ligger väl kring 6000kr, då är det jord, singel, markduk, dräneringsrör, cellplast och mark/kantsten.

Hehe...det är bara att köra på Gregerus :D
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Helt makalöst! Vet vad du pratar om! Förra året grävde jag ut 25m2 för ett uterum för hand! Tänkte som du, det grejar man väl! PS fan va nice du bor ds

Haha...visst fan är det både jobbigt och tidskrävande, men lite kul är det kan jag tycka. Iaf när man är klar, då kan man känna sig jävligt nöjd!

Tackar! Det är bara vattnet som saknas annars hade man bott som en dröm Stene13, men det är helt OK än då så jag klagar inte.
 
Topp