• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Hur ser era hörnor ut?

galácticon

Patek
2-Faktor
I vår walk in closet finns det en hörna, som min fru så generöst skänkt mig. Har försökt göra det till en plats för mina favoriter: klockor, böcker, manschettknappar, slipsar, flugor, solglasögon, sneakers och (givetvis) Andrea Pirlo fick flytta in.

Hur ser era hörnor ut?

IMG_20150107_134234.jpg
 

Hellveg

Omega
I vår walk in closet finns det en hörna, som min fru så generöst skänkt mig. Har försökt göra det till en plats för mina favoriter: klockor, böcker, manschettknappar, slipsar, flugor, solglasögon, sneakers och (givetvis) Andrea Pirlo fick flytta in.

Hur ser era hörnor ut?

Andrea Pirlo?? Va f_n o_O
Haha
 

POO

Panerai
Jag har kommit ut ur garderoben.




Och fått ett helt eget rum.




Som jag inte har något att säga till om i över huvud taget.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Hörna?
Prillo?

Jag har en liten klocklåda under sängen samt boxar o lite sånt i en del av en byrålåda...fancy.
 

Galaxy

Rolex
Har ingen hörna ännu... Nu står dock ett sovrum tomt efter att min bror börjat plugga, så där kan man förhoppningsvis skapa något kul :)
 

hollow123

Rolex
Singel! Hela lägenheten är min :D ... Kan dock slänga upp en bild på min solglasögon eller något när jag är hemma ikväll
 
Topp