• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT - idag när jag...

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
... satt här hemma och surfade på KS så kommer min minsta son fram spontant och pekar på min Marinemaster och säger S-E-I-K-O - och riktigt bra uttalat, han är ju inte ens två fyllda än. Det kanske inte är mycket att starta en tråd för, men lillen gjorde min eftermiddag med detta. :)
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT - idag när jag...

Hahaha, nice!! Här ska börja tränas! Så fort hon säger Pappa så börjar vi drilla Omega... :D
 

frere

Audemars
2-Faktor
Klart att det ska finnas en tråd för alla mjukispappor på forumet.

Själv var jag nyss på stan med treåringen, som plötsligt stövlade fram till en klockaffär, pekade tvärsäkert i skyltfönstret och konstaterade: "Den är finast, den ska jag ha när jag blir vuxen!". Vad han gillar? Sea-dweller såklart!
 

Snårtas

Rolex
Jag hade med min fyraåriga dotter på Nymans för ett par veckor sen. Hon skulle ha en Rolex DJ Pearlmaster. Lär bli dyr i drift i tonåren...
Tog med mig Watchout-tidningen som hon numera plockar fram när hon ska pyssla... Sitter och klipper ut klockor och klistrar fast på ritpapper :D
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Passa er för att föra intresset vidare. Mina ungdjävlar är 25 och 32. De tar över mina finaste klockor :twisted:
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Yonsson: haha vem vet - mitt undermedvetna kanske tränger bort att bregott-reklamen rullade vid tillfället på tv:n :lol:

Annars är det nog inte konstigt att han redan gillar klockor - då han som spädis ibland sovit i mina armar medans jag har surfat klockor :)
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT - idag när jag...

80talisten skrev:
Yonsson: haha vem vet - mitt undermedvetna kanske tränger bort att bregott-reklamen rullade vid tillfället på tv:n :lol:

Annars är det nog inte konstigt att han redan gillar klockor - då han som spädis ibland sovit i mina armar medans jag har surfat klockor :)
Ajdå. Min dotter sov 4 mån i mitt knä när jag spelade Skyrim... :shock:
 
Topp