Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT - idag när jag...

Diskussion i 'Lifestyle' startad av 80talisten, 22 november 2012.

1. 80talisten
    Trådstartare

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    ... satt här hemma och surfade på KS så kommer min minsta son fram spontant och pekar på min Marinemaster och säger S-E-I-K-O - och riktigt bra uttalat, han är ju inte ens två fyllda än. Det kanske inte är mycket att starta en tråd för, men lillen gjorde min eftermiddag med detta. :)

2. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Re: Sv: OT - idag när jag...

Hahaha, nice!! Här ska börja tränas! Så fort hon säger Pappa så börjar vi drilla Omega... :D

3. Kson

Kson Friends of KS

Köp en till grabben nu och spara den tills han blir äldre! : ) Bra historia!

4. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Och du är säker på att han inte sa "se ko" och pekade på tvn?

5. frere

frere Biskop

Från:
    Uppsala
    Klart att det ska finnas en tråd för alla mjukispappor på forumet.

Själv var jag nyss på stan med treåringen, som plötsligt stövlade fram till en klockaffär, pekade tvärsäkert i skyltfönstret och konstaterade: "Den är finast, den ska jag ha när jag blir vuxen!". Vad han gillar? Sea-dweller såklart!

6. Snårtas

Snårtas Friends of KS

Från:
    Västerort
    Jag hade med min fyraåriga dotter på Nymans för ett par veckor sen. Hon skulle ha en Rolex DJ Pearlmaster. Lär bli dyr i drift i tonåren...
    Tog med mig Watchout-tidningen som hon numera plockar fram när hon ska pyssla... Sitter och klipper ut klockor och klistrar fast på ritpapper :D

7. Pappi

Pappi Lilla Fridolf

Passa er för att föra intresset vidare. Mina ungdjävlar är 25 och 32. De tar över mina finaste klockor :twisted:

8. leben

leben El Patrón

:D :D :D

9. 80talisten
    Trådstartare

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Yonsson: haha vem vet - mitt undermedvetna kanske tränger bort att bregott-reklamen rullade vid tillfället på tv:n :lol:

Annars är det nog inte konstigt att han redan gillar klockor - då han som spädis ibland sovit i mina armar medans jag har surfat klockor :)

10. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Re: Sv: OT - idag när jag...

Ajdå. Min dotter sov 4 mån i mitt knä när jag spelade Skyrim... :shock: