• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes OT: iMac 27" (nya modellen)

Har en iMac som jag köpte i slutet av 2013 i Skellefteå hos AD, alltså den nya modellen (sägs det, vet ej vad det innebär).

Spec från mac-hemsidan.

27"
3,2 GHZ
8gb ram
1 Tb HDD

Det är exakt den modellen som finns på apple.se som säljs för 16 995:-

Min är alltså knappt använd. Jag hatar datorjäveln av hela mitt hjärta. Vet inte varför jag köpte den jävla skiten. Den har för fan bara en musknapp, hur fan ska man kunna högerklicka?!

Den har inte Paint, inte spindelharpan eller något annat användbart från en normal pc-dator.

Det är säkert en bra dator, men jag gillar den VERKLIGEN inte.
Helt jävla obegriplig så fort man ska göra minsta lilla sak.

Jag kan inte uppskatta drittimmarna på den, men det måste vara väldigt få. Det finns nog inget som skiljer datorn från en helt ny. Allt finns kvar, originalkartong och hela skiten. Jag använder bara min gamla laptop då denna är så sjukt dryg att använda.

Pris = 15k inkl frakt inom Sverige. Kan byta mot något värdare, typ en klocka. Enda kravet är att det är superskick samt fullcert och INTE en Omega Seamaster oavsett ref. Byter även mot dyrare klocka och lägger pengar mellan.


photo3.jpg
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Köpte en MPB för några år sedan, fick spatt och installerade Windows, sen blev den lite begripligare. Iofs gick skiten sönder strax efter garantitiden gick ut.
 
Topp