• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

SSL

Audemars
Kan inte vara mer nöjd med min Sony Xperia Z3 Compact. Bland det bästa jag gjort att lämna Apple. Blir ännu bättre när Android Lollipop kommer och när man kan börja spela PS4. Batteritiden är galen. Lira PS4 en hel dag skulle man klara utan problem. Ligger på 2 dagar och ca 2-5 tim batteritid nu och då spelar jag en del större spel som dead trigger, ca 2,5 tim spotify och 5-6 skärmtid

Hehe, den stannade i 2 månader. Nu har jag beställt en Samsung S7. Får se hur länge den stannar. Lär vara nykär igen iaf.
 

davvaer

Omega
En fråga ni som går med plus överlag.
Jag vet allt som är bättre med den men är inte storleken en nackdel i vardagen?
tvåhandsfattning så fort det ska skrivas sms. man når inte överallt på skärmen (såvida du inte har monsterhänder) och den största nackdelen för mig... Vart fan gör man av den när man inte använder den? Knappast i fickan? Gå omkring med den som kuvertväska?

Nyfiken :)
 

Danielle

Panerai
IMG_0001.JPG
 

JohnDoe

Rolex
En fråga ni som går med plus överlag.
Jag vet allt som är bättre med den men är inte storleken en nackdel i vardagen?
tvåhandsfattning så fort det ska skrivas sms. man når inte överallt på skärmen (såvida du inte har monsterhänder) och den största nackdelen för mig... Vart fan gör man av den när man inte använder den? Knappast i fickan? Gå omkring med den som kuvertväska?

Nyfiken :)
Funkar fint i kavajficka eller bröstficka på skjortan. Är ju gubbe så stor skärm är bra för läsbarheten ....
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Verkar som att ett gäng lyckades köpa gagatsvarta sjuor på Apple store imorse. Finns några ute på blocket.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Sjuan är verkligen snabb och hemknappen är vad den borde varit från början. Spontant känns batteritiden inte speciellt bra men det kanske ger sig efter några laddningar.
 

Ebbot

Cartier
Sjuan är verkligen snabb och hemknappen är vad den borde varit från början. Spontant känns batteritiden inte speciellt bra men det kanske ger sig efter några laddningar.

Jmf med 5s, för er som går från en sån, är batteritiden enorm.
Kameran är mycket bättre.
Enda problemet jag har så långt är att telefonjäveln är som en tvål! Har den mattsvarta och fick åka å köpa ett gummiskal innan en olycka hade inträffat :)
 
Topp