• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
För att klargöra lite...
Airplay är inbyggt i iOS - krävs ingen speciell app. Det finns alltid där, kan använda det med alla appar.

Fungerar helt perfekt, ljud, bild, film osv. till Apple-produkter som Apple TV, datorerna, AirPortarna osv.
Självklart även med andra tillverkares produkter (Pioneer, Bang&Olufsen osv.) som insett att det Apple gör blir standard.


Det kommer aldrig bli standard! :) ;)
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Airplay är bland det bästa som hänt.

Det är helt underbart. Det ska bli kul att se hur det fungerar med nya OS X och funktionen som kopplar samman datorn och mobilen. Det jag tänker på är det med samtal och SMS och liknande. Vet dock inte om jag förstått allt rätt men vet att t.ex. internetdelning ska fungera med en gång utan något krångel.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Detta är det jag syftar på:

1SuiviS.jpg
 

Galaxy

Rolex
Köper en iPhone 6 i samband med att abonnemanget löper ut i december. Tycker dock att designen är sådär, 5an känns mycket mer Apple-lik med dess skarpa kanter tycker jag. Denna duger dock :p
scene2-solo-2x
 

Sledger

Cartier
Varför bråkar ni om vilket som är bäst av iOS och Android när inget av dom egentligen är bäst? :) Windows är det enda rätta och smiskar de andra ordentligt gällande nästan allting. :)
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
För att klargöra lite...
Airplay är inbyggt i iOS - krävs ingen speciell app. Det finns alltid där, kan använda det med alla appar.

Fungerar helt perfekt, ljud, bild, film osv. till Apple-produkter som Apple TV, datorerna, AirPortarna osv.
Självklart även med andra tillverkares produkter (Pioneer, Bang&Olufsen osv.) som insett att det Apple gör blir standard.

Inte perfekt va? Tycker bilden ofta är undermålig och skalad.
 

trumpetera

Panerai
Själv är jag så 7kt trött på Apples affärsidé att låta äldre telefoner bli segare och segare med varje uppdatering, för att man skall tröttna och köpa det senaste.

Nej, när min 4s ger upp andan-vilket verkar bli förr snarare än senare- byter jag till detta:

www.fairphone.com
 

Tobbe.L

Omega
Beställde en 6'a med 128gb i guld.
Tanken var att hugga en 6+ först, men blir åt skogen för stor.. Får inte plats i jeansfickan..
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Tycker att dom borde slopat 16gb modellen och haft 32gb som minsta. Men nu kommer ju många välja att betala lite mer för 64gb, dom är inte dumma dom där på Apple ;)
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Har man 30gb på onedrive och runt 30gb på dropbox , så hade man lätt klarat sig med en 16gb iPhone. Det blir faktiskt 76gb totalt. Men det är ändå inte rätt ;)
 

Limpas

Cartier
Man är ju lite sugen på en iPhone 6. Har en 4S nu, och den sköter faktiskt jobbet galant. Samtidigt är den alldeles lagom stor. Inte ens det faktum att sleep-knappen inte fungerar längre har fått mig att tycka det minsta illa om den :)
 
Topp