• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Jag är på Smedis, var är du?

Ministern

Founder
2-Faktor
20140524_122520.jpg
20140524_122325.jpg
 

Rivalen

Rolex
Om man bor på Kungsholmen med småbarn så är det Smedis och Rålis att välja på eller finns det fler?

Om man bor i norra Vasastan vid Torsplan finns det badplatser uppåt Haga som är ett närmre/bättre val eller vad väljer man då?

När jag badar har jag min U1 på gummi.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Om man bor på Kungsholmen med småbarn så är det Smedis och Rålis att välja på eller finns det fler?

Om man bor i norra Vasastan vid Torsplan finns det badplatser uppåt Haga som är ett närmre/bättre val eller vad väljer man då?

Smeduddsbadet eller stora plaskdammen vid Kristinebergs tunnelbanestation är alternativet både för kungs och vasastansbor tycker jag.
 
  • Like
Reactions: m_s

Rivalen

Rolex
Apropå trådrubriken - jag är I Lysekil och surar för att jag inte tog med Jennifer Tillmans häst i första V75 fast den satt på lappen igår (2%). Att bada är inte riktigt aktuellt, men att sitta på bryggan och mysa - det är Ok - strålande sol! :)

När jag frågar om bad nära Kungsholmen så tänker jag in i framtiden - i sommar eller framtida somrar.
 
Topp