• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Jag loggas ut från KS, ios + chrome

wundlander

I know I look great in my Mustache
Sen några dagar tillbaka loggas jag ut mellas mina KS sessions på iphone och ipad. Använder chrome och har inte ändrat några inställningsar. Förut var jag inloggad permanent.
Någon annan som fått samma problem?
Vad tror du, daviden ?
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Jag har blivit utloggad mitt i sessioner trots att jag loggat in med "fortsatt vara inloggad". Så skulle vara möjligt att något i webbläsaren loggar ut en?
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Jag har blivit utloggad mitt i sessioner trots att jag loggat in med "fortsatt vara inloggad". Så skulle vara möjligt att något i webbläsaren loggar ut en?
Vad kan ha hänt tror du? Inte ändrat något.
Jag tänkte att det kanske var nåt med forumservern som uppdaterats om vi var flera med samma problem. Men det kanske bara är jag. Annars får jag bedriva egna efterforskningar. Felsöka datamaskin är inte min favoritsport.
 

M.U

Rolex
Det kan bli så om du väljer att ta bort din internethistorik. Varför du skulle behöva göra det vet jag inte ;) men kan vara en anledning!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Blir också utslängd i tid och otid sedan ett par veckor tillbaka, bara i iPaden dock, inte i luren. Kör safari och kryssar rutan
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
prova det här:

It's a BUG, but here is the solution: Under settings>options>under the hood>content settings manually check the box that says "clear cookies and other site data when i close my browser" and then save&close the browser. Open chrome again and go into the same settings and uncheck that box. Doesn't make sense, but this did it for me, after trying all the other things with no luck! :)
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Haha, komik... Vad gör du om dagarna Ernesto? :pompus:
szif7tt.jpg
 
Topp