• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Jag struntar i paketet och går direkt på bilderna..

Donkii

Boushh
2-Faktor
Det blir inget vristskott eller dylikt, you'll get it. Efter en smärtfri resa på 60mil sådär mitt i natten så var jag äntligen tillbaka i hemmets, numera, aldrig så lugna vrå. Numera huserar två fullblod i familjen, och nej, vi pratar inte hästar :)





Wait for it..







Wait for it..





Sommaren är räddad, ja våren och hösten också för den delen :D

Kawasaki KXF 450 -11 med banpreppade fjädrar, race mjukvara osv. Kommer dock att användas till att köra i skogen och längs de milslånga grusvägarna, wrooooom!
kxf 450.jpg



KTM SX-F 250 -11 - Lekmaskinen med stort :D. Lätt och smidig, "bara" att lägga ned och gasa genom kurvorna tillskillnad från 450n där du får typ rulla igenom och sedan gasa dig ur. Två helt olika cyklar!
ktm 250.jpg



Och en samlingsbild sådär mitt i natten i ett garage på okänd plats på i Östersund, på Frösön, på .. nene, den gick inte :)
1800348_10152205071490709_815296472_n.jpg



Edit:
Nya däck så ska denne få välkomna asfalten också :D
Skärmavbild 2014-02-25 kl. 12.20.03.png



Längtar inte ni också efter den härliga sommaren?! :D
 
Nu är våren på G! 13 grader igår i Norrköping, resulterade i att jag snabbt bytte till sommardäck. Rastade bilen fram och tillbaka till Kolmården igår, fantastisk skön känsla!! :D :cool::cigar:
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Chevrolet Camaro :)

Bild från nätet


Aaahhh, härliga minnen från förra sommaren då jag hyrde en sådan fast cab under 2v. Var där under absolut varmaste tiden på året så att cabba ned var inte att tänka på förrän på natten. 51,7 grader i skuggan i Vegas och 48 i L.A..

Det är en SS ?
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Aaahhh, härliga minnen från förra sommaren då jag hyrde en sådan fast cab under 2v. Var där under absolut varmaste tiden på året så att cabba ned var inte att tänka på förrän på natten. 51,7 grader i skuggan i Vegas och 48 i L.A..

Det är en SS ?


Ja det är en SS, manuell och coupé med taklucka.
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Sommaren är räddad, ja våren och hösten också för den delen :D

Kawasaki KXF 450 -11 med banpreppade fjädrar, race mjukvara osv. Kommer dock att användas till att köra i skogen och längs de milslånga grusvägarna, wrooooom!

KTM SX-F 250 -11 - Lekmaskinen med stort :D. Lätt och smidig, "bara" att lägga ned och gasa genom kurvorna tillskillnad från 450n där du får typ rulla igenom och sedan gasa dig ur. Två helt olika cyklar!

Se där ja. Snyggt!
Vad har du på armen när du ligger ner och gasar genom kurvorna med de där?
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Se där ja. Snyggt!
Vad har du på armen när du ligger ner och gasar genom kurvorna med de där?


Jag tror nog att Suunto Ambit2 kommer att få haka på. Då ser man ju pulsen, karta, körsträcka, höjdmeter, hastighet osv. Och då kan man ju se hur pulsen går utefter stigning, hastighet osv. Säkert så får man svar på var det var nära att gå åt helsike också :D Pulshöjningen när man var på väg ned i diket.. haha :D
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Schnyggt! Grattis! Kul!

450 är svinkul på rätt ställe, och svintråkigt på andra! :shifty:

Så grattis till en bra kombo!

Min högerhand hälsar:

ok0eK9Z.jpg
 

Capo

Omega
2-Faktor
Testade min gode väns fars Suzuki ZZR för två somrar sedan... Sedan den dagen har jag förstått, på riktigt, charmen med hoj.
 
Topp