• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Jag struntar i paketet och går direkt på bilderna..

Strindberg

Patek
2-Faktor
Grattis! Hojsuget sätter ju in nu, som vanligt på vårkanten, fast du kan ju köra nu också? Spikdäck på cross/enduro är ju (enligt mig) bland det roligaste man kan göra med kläderna på.

OT: Ska till en firma ikväll som ringer och tjatar att jag ska börja skruva hoj igen. Problemet är att de vill ha mig på heltid, men jag vill bara jobba halvtid. Jobbigt...
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Grattis! Jag gjorde tvärtom och sålde min 450 i lördags, körde 3 timmar 2013 så den var inte så välanvänd direkt. Men det är ju jäkligt roligt!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Grattis! Hojsuget sätter ju in nu, som vanligt på vårkanten, fast du kan ju köra nu också? Spikdäck på cross/enduro är ju (enligt mig) bland det roligaste man kan göra med kläderna på.

OT: Ska till en firma ikväll som ringer och tjatar att jag ska börja skruva hoj igen. Problemet är att de vill ha mig på heltid, men jag vill bara jobba halvtid. Jobbigt...


Know that feeling. Första gången på 13år jag ska sätta mig på en cross igen.. Kommer bli intressant. Killen som hade kawasakin innan gled in mot en böj i 40km/h och framdäcket skar in i vallen och det tog tvärstopp, dem fick plocka ut njurar och bygga om invändigt på honom, man får lite perspektiv.

Det börjar bli såpass lite snö och dubbel is på sjöarna så isdäck är inte nödvändigt om en vecka så till nästa vinter får det bli spikdäck och ev. bandsats till 450n. Snöskotern får jag snart packa in och då gäller det at crossarna är redo att bekänna färg :)

Vad gör du idag som gör att du inte vill skruva på heltid :D?
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Grattis! Jag gjorde tvärtom och sålde min 450 i lördags, körde 3 timmar 2013 så den var inte så välanvänd direkt. Men det är ju jäkligt roligt!


Ahaaa, förhoppningsvis blir det lite mer åka för mig nu när jag fått med mig några fler som jag ska köra med. Är sällan roligt att åka själv :( Vad körde du för 450?
 

Davido77

Breitling
Längtar efter att plocka fram denna!

duPVbgc.jpg
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Ahaaa, förhoppningsvis blir det lite mer åka för mig nu när jag fått med mig några fler som jag ska köra med. Är sällan roligt att åka själv :( Vad körde du för 450?


Ja åka själv tröttnar på man på rätt snabbt, men är man ett gäng så är det ju riktigt kul!
Jag körde en Husabeerg 450FE -05.
husa motard.jpg
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Ja åka själv tröttnar på man på rätt snabbt, men är man ett gäng så är det ju riktigt kul!
Jag körde en Husabeerg 450FE -05.
husa motard.jpg


Vilken härlig maskin! Funderar på att ta ett mc-kort till våren så man får utöka sin arsenal av härliga motorfordon :)
Denna ska det bytas däck på innan den får välkomna asfalten :D

Skärmavbild 2014-02-25 kl. 12.20.03.png
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Vad gör du idag som gör att du inte vill skruva på heltid :D?

"Sliter" som hemmaman/brandman/guldsmedsbiträde/egen firma. Hur ska jag hinna jobba mer?
Fast är sugen som fasen på att skruva igen. Denna firman har Ducati också, och i och med att jag skruvat Aprilia och MV tidigare, så skulle det kännas komplett...
 
Topp