• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: jobb i Stockholm

Ernesto

Patek
2-Faktor
Tja!

Flyttar till Stockholm nästa månad för att börja studera på Stockholms Tillskärakademi, som bland annat är Sveriges anrikaste modeskola.

Vill gärna jobba på sidan av, så om någon känner till något får ni gärna skicka ett PM.

Bästa hälsningar
 
Senast ändrad:

Ernesto

Patek
2-Faktor
Vad som helst egentligen! Helst jobb inom klädbranschen, då jag älskar försäljning och har ett genuint klädintresse!


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Har du fixat ett boende?

Jag skulle nog mer oroa mig för att få tag i boende i sthlm än att få tag på ett extraknäck i t ex en klädbutik.
 

SSL

Audemars
Är du en jobbig jävel är det bara att dra till Carlings. Nä skämt å sido, men det finns garanterat klädbutiker som söker personal, även fast du inte vill jobba på dom vanliga kedjorna JC, H&M etc. Bara släppa CV här å var. Testa Nitty Gritty på Södermalm, så kan vi surra rabatt i PM sen.
 

mace

Cartier
2-Faktor
Tillskärarakademin - du borde bli överöst av jobberbjudanden på bättre mindre (smalare) klädbutiker.

Välkommen upp, ner, öster (troligtvis inte väster)!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Då är det väl bara att tuta och köra! Som sagt, känner någon till något och eventuellt kan dra i några trådar så tveka inte att höra av er via PM!
 

OBRKV

Cartier
Det här kanske var strax innan årsskiftet men Nathalie Schuterman hade en lapp på skyltfönstret att de sökte personal. Kanske kan vara något?
 

Anti

Cartier
Bara att skriva ut en bunt med CVn och lämna in i alla butiker du kan hitta, något napp kommer du garanterat få :)
 
Topp