Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Jobb.

Diskussion i 'Diskussion' startad av Sjobedan, 27 januari 2014.

1. Sjobedan
    Trådstartare

Sjobedan Präst

Från:
    Malmö.
    Tjenare!

Nu børjar det att nærma sig hemflytt før mig och min sambo. Vi bor i Norge och har gjort det i snart 4 år.

Hur ser arbetsmarknaden ut dær hemma? Och i speciellt nere i Skåne området?

Har en gedigen erfarenhet som sæljare innom byggbranschen mot både privat och føretagskunder.
    Jobbade først som Avdelningschef på Virke-avdelningen, med en hel del personalansvar samt bestællningsansvar, och bytte dærefter till sælg.

Kænner att det ær tillsvarande anstællning som kan vara aktuell att søka.

Har dock ingen høgskoleutbildning och det kænns som att de flesta jobben som ær utlysta som uppfyller mina kriterier kræver det.

Vad tror ni? Blir det skolbænken igen, eller finns det hopp før en kille på 26?

Mårtenssons ur Brookfield