Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Köpa guld

Diskussion i 'Diskussion' startad av Archie, 2 oktober 2013.

1. Archie
    Trådstartare

Archie Borgare

Från:
    Stockholm
    Av någon anledning tror jag mig att klientelet här kan ha vissa insikter ifrågan....

Om man vill köpa investeringsguld, tackor och/eller guldmynt var och hur gör man det bäst? På nätet skickat hem i brevlådan eller över disk någonstans i en affär? Något man bör tänka på avseende vilka tackor/mynt man köper?

2. wundlander

wundlander Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Har inte så stor erfarenhet i ämnet, men det som är lite trist är att tackorna är inplastade och tappar lite i värde (märkligt nog) om man klipper upp plasten. Det sket jag i. Man vill ju känna på guldet.

3. Omen

Omen Goldmember

Var köpte du någonstans?

4. wundlander

wundlander Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Det var några år sen. Tawex tror jag det heter.

Omen gillar detta.
  5. David

David Bödeln

6. Archie
    Trådstartare

Archie Borgare

Från:
    Stockholm
  7. medinfoto

medinfoto Präst

Från:
    Borås
  8. Jonulf

Jonulf Biskop

Från:
    Stockholm
    Norsksvenskguld.se

Kompis till mig som driver företaget, dom kan nog hjälpa dig med vad du söker

9. Emil

Emil Borgare

Guld köper man skattefritt i Dubai, i många fall fina smycken som man hänger runt halsen när det är dags att resa hemåt!

Mårtenssons ur Brookfield