• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Kan silvertejp fixa detta?..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vet inte om det var den ökade tyngden från PO chronon eller om det helt enkelt var 13 års hårt slit som till slut knäckte vår Stiga?..
Måste dock ge den lille kämpen en stor eloge. Den har stått ute iofs under verandan men ändock inte i ngt varmt och gott garage under 13! år!! Startade ALLTID på första draget. Utom för 2 år sedan då den faktiskt var på den enda proffsservice jag kostat på den. Då tog det 2 drag...
Vila i frid min gule vän!!

E005C664-9927-4FF1-AB52-834E9BD3BDF4-138-00000005C7D6EB95_zps34d23a52.jpg
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Haha jag tycker att du ska göra ett försök med silvertejp sen postar du en video med provkörningen.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hmm förstår er önskan men jag tror fan det är lönlöst med återupplivningsförsök.. Man måste våga släppa taget ibland :)
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Är väl ingen fara. Ryck av framhjulen med så blir det en sån där typ svävare gräsklippare.

Utan handtag så lär den väl åka omkring själv när du startar den, så kan man sitta ner o ta en öl medan klipparen studsar runt på gräsmattan.
 

Wollen

Mao
2-Faktor
I Finland kallas silvertejp för jesustejp.
Allt går att laga med jesustejp, frågan är bara hur länge det håller!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
När ska vi hålla en officiell KS tyst minut?
 
U

urinvånaren

Guest
Nu fasar vi ut det gamla handjagade skitet och tar oss in i 2000 talet med åkbart, går alldeles utmärkt att både klippa och öla samtidigt:) . Snygg blomsteräng förresten! blåviol?
cTXSzf7.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vi lirar inte i samma liga urinvånaren :) En annan får dricka fulöl och käka makaroner efter köpet av den här lilla klipparen. Men jag kan ta en öl innan och en efter klippningen för att kompensera :)
 
Topp