• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Kent avskedsturné

Utforskaren

Cartier
2-Faktor
Hunnit gå på ett antal spelningar fram till att det imho började gå utför c 10 år sen, men kunde inte passa på den här spelningen så blev ett par biljetter här med.
 

olofpalme

Omega
Själv har jag biljetter till första spelningen i Linköping. Ser nu att det tillkommit extraspelningar i Linköping, GBG och Malmö.
 

jarrebarre99

Patek
2-Faktor
Kent lägger ner, avskedsturné i höst
Biljetterna släpptes för 40 minuter sen, fick ni tag i några? Jag köpte jag biljetter till mig och flickvännen, känner på mig att det blir ett känslosamt avsked.

Det löste sig med biljetter till GBG spelningen på fredagen, känns som det var mer tur än skicklighet. Som du säger, det kommer bli ett känslosamt farväl:(
 

Dronten

Cartier
Jag fick tillslut tag på några biljetter till extrakonserten i Stockholm efter 2,5h i internetkö. Linköping hade varit smidigare, men krockar med annat.
 

Simpatico

Rolex
Frun fixade plåtar till extra spelningen i Gbg.
Hon fick inga på första släppet, hade massor av flyt på andra.
Kommer nog bli väldigt blandade känslor på spelningen och man måste nog dämpa förhoppningarna.
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Japp, sista på Tele2 blir det här. Kommer kännas konstigt men hoppas på en fin avslutning.
En stor jävla känga till alla rövhål som köpt upp sig på biljetter för att sedan kränga iväg dyrare.

Indeed på hajarna. Var ett gäng på 8 pers som köade varav EN kom in och fick köpa biljetter, som tur var till oss samtliga...
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Jag hade för första gången ruskig flyt med AXS, blev insläppt i systemet efter bara 5 minuter och lyckades knipa 2st!
Ses på Tele2! :)
 
D

Deleted member 1154

Guest
Just det nu fattar jag varför planet var med i videon, man ser nya saker i den...
 

sir alex

Panerai
Blev två biljetter till extraspelningen i Stockholm. Har sett dom 5-6 gånger men inte sedan Münchenbryggeriet typ 98.
 

Edin

Panerai
Helvette!
Missade detta helt. Ända spelningen jag verkligen velat gå på i år.. Lär väll få stötta nått rövhål till biljetthaj om inte någon här sitter på massa extra biljetter och förköpt sig?
 
Topp