• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Klockor och hifi!

Fred72

Cartier
Jag var tidigare (läs tidigt 90-tal), väldigt intresserad av Hi-Fi, gick på mässor och var på Hi-Fi klubben lusläste Hi-Fi tidningar m.m. Jag har kvar det jag köpte då Denons första hemmabioförstärkare, Dubbelkassett med autoreverse och inbyggd timer från Yamaha, Sony cd-växlare med dynamiskakustikprocessor, 32 bands equalizer från Pioneer samt Audio Pro Black Blue Diamond med aktiva basar och Jamo art högtalare. Intresset har dock svalnat ordentligt tidigare pga resor, golf, party mm. Numera består intressena av Hus,familjeaktiviteter, gym och KLOCKOR.
Livet förändras...
//Fred
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Hifi intresset har svalnat lite men finns fortfarande kvar även om det inte händer lika mycket i anläggningen längre. Det senaste är vinylsvarven, en Pro-ject Xperience2 som fick ersätta min gamla Thorens för ett tag sen. Övrigt på bilden är Primare spelare, Arcam stärkare och Amphion högtalare. Rätt nöjd med ljudet faktiskt.
 

Bilagor

  • 20121003_152559_s.jpg
    20121003_152559_s.jpg
    42.3 KB · Visningar: 282

Niclas

Omega
En blandning av Audionet, Accuphase, TAG och SWspeakers hemma hos mig.
Fick också lätta på ljudsidan när vi fick barn och hus, men det är återställt igen .
Bilden från i höstas, spelar på JMlab miniUTOPIA nuförtiden. Dem stora kolfiberhögtalarna är på väg till mässa i Dubai.
 

Bilagor

  • DSC_5924 - Version 2.jpg
    DSC_5924 - Version 2.jpg
    97.8 KB · Visningar: 263

Camo00

Patek
Niclas skrev:
En blandning av Audionet, Accuphase, TAG och SWspeakers hemma hos mig.
Fick också lätta på ljudsidan när vi fick barn och hus, men det är återställt igen .
Bilden från i höstas, spelar på JMlab miniUTOPIA nuförtiden. Dem stora kolfiberhögtalarna är på väg till mässa i Dubai.

Sjukt läckra högtalare... :D
 
Topp