• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT:Konstiga saker på tunnelbanan

Wollen

Mao
2-Faktor
Vad har du sett, vad är inte OK?

Att äta, oavsett sorts mat/godis osv är aldrig OK.

Ta med egen stol? Inte OK!
egereneq.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Jens

Greedo
Älskar sthlms tunnelbana. Det var lite av mitt fritidsintresse när jag var liten pojk. Brukade ta och åka runt lite och hoppa av där jag kände för.
Fan va jag lärde mig att hitta i stan!
Fast det kanske säger mer om mig än om t-banan kom jag just på...hmmm

/Jens
 

meo_swe

Audemars
Jag har ärligt talat sett ett par ha sex..
fan va jag hatar röda linjen i sthlm

När jag började jobba okristligt tidigt så tog jag första bussen till jobbet. Därpå satt en man och runkade. Varför i hela friden gör man det där och inte hemma? Jävla mög...

Var på röda hittade du ditt kopulerande par? så jag vet vart jag inte ska åka ;-)
 

carlanton

Audemars
Inget som luktar eller låter när man äter det är tillåtet.

Tunnelbanan i Seoul är kliniskt ren och en fröjd att åka. Softa signaler, fräscha färger och kostar c:a sex spänn att åka.

Det roliga är att till och med St Petersburgs tunnelbana är mycket renare och fräschare än Stockholms. Dessutom är den pampigt inredd med mycket bladguld och kristallkronor. Kostar någon krona att åka och man betalar med polett!

Tycker inte man ser så mycket konstigt i tunnelbanan. Efter 10 tar man ju taxi.
 

P-A

Sir Spamalot
Så jävla illa är det inte. När jag bodde i Stockholm så hade jag aldrig problem och såg inget som inte skulle kunna vara där.
Ni är så jävla känsliga...
 

alfons

Cartier
OT i OT-tråden men ändå lite on topic, :depressed:.
Rullade förbi en bil idag med fyra grabbar rökandes på en stor djävla vattenpipa.

"Haur do sitt Malmö haur do sitt varden."
 
Topp