• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT:Konstiga saker på tunnelbanan

Vonlind

Panerai
En sak jag anser vara skumt..

Att folk kan sitta och glo och spy galla över att man sitter och käkar kräftor och västerbottenspaj.. Jag förstår inte.. Är det bara jag!?
 

qvp

Breitling
Mannen med tvångstankar på gröna linjen som måste gå runt och röra VARENDA ny färg han ser. Inkluderar tak, väggar, stolar, handtag osv. Det är en jävla show.

Finns en liknande filur Brommatrakterna på gröna linjen, metallstänger är det däremot som verkar vara hans fetisch. Hans besatthet är omättlig.

Skämt o sido, stackars sate. Man ser att han verkligen anstränger sig för att låta bli, men sen vips så brister det.
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
När jag började jobba okristligt tidigt så tog jag första bussen till jobbet. Därpå satt en man och runkade. Varför i hela friden gör man det där och inte hemma? Jävla mög...

Var på röda hittade du ditt kopulerande par? så jag vet vart jag inte ska åka ;-)
Vad hade han för klocka? Eller var han, som jag misstänker, en sån där som använder mobilen som tidsindikator...
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Wollen, qvp skulle tro att det är samma kille vi menar. Man, 30-40 år, mörkhårig, mustasch (åtminstone när jag såg honom), ser ganska städad ut egentligen
 

babanker

Panerai
På väg hem i förrgår vid 16:30 satte sig en stilig dam bakom den blå sandlådan längst bort vid gamla stans perrong, byxorna åkte fort ner och jag är nästan säker på att det även var nummer 2 och inte bara 1:an.

Utslagsfrågan med 50/50 chans; Vilken färg var det på påsen hon ställde på sandlådan?
 

Wollen

Mao
2-Faktor
På väg hem i förrgår vid 16:30 satte sig en stilig dam bakom den blå sandlådan längst bort vid gamla stans perrong, byxorna åkte fort ner och jag är nästan säker på att det även var nummer 2 och inte bara 1:an.

Utslagsfrågan med 50/50 chans; Vilken färg var det på påsen hon ställde på sandlådan?

Lila systembolagskasse!
 

babanker

Panerai
Lila systembolagskasse!

Jag tror den var blågrön men jag blev nu själv osäker på om det är minnet som spökar! Så, du får helt rätt för ditt svar!

Du får tyvärr inget pris då den stiliga kvinnan hastigt ändrat sig och nu säger nej till en omgång med en okänd man. "Av självrespekt" meddelar hon. :(

Beklagar.
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Jag tror den var blågrön men jag blev nu själv osäker på om det är minnet som spökar! Så, du får helt rätt för ditt svar!

Du får tyvärr inget pris då den stiliga kvinnan hastigt ändrat sig och nu säger nej till en omgång med en okänd man. "Av självrespekt" meddelar hon. :(

Beklagar.
Kul att jag fick rätt men Faaaaaaan... :)
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Uppar tråden. Äldre kvinna intar frukost ur hink/påse.

20130822_082041_zps8fdae3a8.jpg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Jag såg det här i höstas.... Jävla huliganer, på väg till nån rugbylandskamp på Krickans IP.... Svinerier på hög nivå!
2avepezy.jpg
Riktigt läskiga snubbar!
 

ruby_wax

Breitling
På väg till jobbet vid fridhemsplan mot farsta runt 08:20 för ca en månad sedan.
En medelålders-rocker (Ozzy lookalike) kliver in med Marilyn manson sprängandes ur lurarna. Han sätter sig och tar fram mobilen, böjer sig lätt och fotar det andra sätet. Det sitter ingen där men när jag ställer mig upp ser jag att han fotar sin sköldpadda, när det är klart lägger han sin sköldis ner i väskan igen och forstätter som ingenting. Den unga killen som satt brevid såg ganska obekväm ut. Priceless! :)
 
Topp