• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

alfgren

Rolex
2-Faktor
BMW 325 TOURING - 2003'a
M-sport paket, automat, svensksåld, 16000mil
image.jpeg

KS pris: 40000kr
Mvh
Micke
Hur rostig är den? Är ev. intresserad.
 

MartinGFX

Cartier
Lägger ut en intressekoll på datorn innan den hamnar på Blocket. Prisidé ~7000kr.

Chassi: Fractal Design R3
Moderkort: ASUS SABERTOOTH Z77
CPU: Intel Core i7 3770K
GPU: NVIDIA GeForce GTX 670
RAM: Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB
PSU: Fractal Design Tesla 650W
SSD1: Corsair Force 3 SSD 60GB
SSD2: Corsair Force 3 SSD 240GB
HDD1: WD Desktop Black 2TB
HDD2: WD Desktop Black 1TB
CPU-KYLARE: Antec KÜHLER H2O 620
ÖVRIG-KYLNING: 2st 140mm, 3st 120mm
datorn.png
Ska vi säga 6500kr?
Perfekt arbetsstation/gamingdator inkl 120hz skärm och gaming gear. Billigast i Sverige?
image.jpeg
 

Vicnic

Omega
Köpes: Portfölj eller axelväska med utrymme för laptop, dokument, anteckningsblock och dylikt. Föredrar på och avtagbar axelrem men allt är av intresse. PM!
 

Fabian

Patek
2-Faktor
nikon D40 med dubbla objektiv, ett AF-S Nikkor 35 mm 1:1.18 och ett AF-S nikkor 18-55 mm 1:3.5. säljes komplett med instruktionsböcker, laddare, väska, sladdar etc.

Pris? 1000kr eller bud.

IMG_4677.JPG
 

DrKlocka

Audemars
Har en fräsch Volvo 945 fulltrycksturbo från 1998(sista årsmodellen) till salu. Gott skick och känns fräsch. Dock inte ny såklart. Säljes till ett KS pris. Om någon är intresserad så hör av er, lägger ut på Blocket om ett tag.
 
Nej. Det är utanför min comfort zone. Jag siktar på en deal här. Men uppenbarligen är den här tråden ODUGLIG! Hade jag frågat efter begagnade kalsipper så hade inboxen varit full! :D
Om jag inte helt är ute och cyklar så kommer jag att passera nånstans i närheten av herrn imorgon. Ska iväg med svårsonen och hämta upp en bil, nej inte en sån där outtalbar en som du sportar, kan ta med mig lite kortvaror mot en kopp kaffe.:happyhappy:
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Har en Barbour international Ariel i Strl Small i färgen navy jag tänkt sälja om intresse finns. I fint skick, finns dock lite små lösa trådar som sticker upp (inget allvarligt, inget påväg att gå sönder heller men det blir helt enkelt så vid användning på dessa har jag märkt... De går att klippa av om en vill, men syns knappt). Tycker inte annars det finns något att anmärka på. Kostade 2000kr från butik i Sverige, billigaste jag hittade vid snabb sök från England ca 1600kr med frakt. Så tänker mig halva det, dvs. 800kr med vanlig frakt (önskas rek tillkommer 50kr). Finns i Motala för f2f.

Storleken är true to size, dvs. jag som alltid har small sitter den som gjutet på. Har du medium är det inte troligt den kommer passa, lirar du xs så kan den passa iof :)
https://www.careofcarl.com/sv/artik...et-navy.html?gclid=CJPPgJbS-M0CFWrjcgodH8YM3A

image.jpeg


Dra iväg ett pm om du är intresserad :)
 

Fabian

Patek
2-Faktor
nikon D40 med dubbla objektiv, ett AF-S Nikkor 35 mm 1:1.18 och ett AF-S nikkor 18-55 mm 1:3.5. säljes komplett med instruktionsböcker, laddare, väska, sladdar etc.

Pris? 1000kr eller bud.

IMG_4677.JPG

fick ett vänligt PM av @DrSbaitso som informerade att AF-S nikkor 35 mm brukar löst gå på ca 1200-1500kr. höjer därför priset till 1500 kr för hela kalaset. måste trots allt fortfarande vara ett bra pris.
 

SSL

Audemars
Fällkniven FS4, diamant- och keramikbryne.
165 kr
image.jpeg


Stormtrooper dogtag med kapsylöppnare.
65 kr
image.jpeg


3 st 20 mm natoband från MWC (camo) och Singularstraps (svart, grönt).
65 kr (för alla tre, säljes ej separat) SÅLD
image.jpeg


Ingen retur
Frakt ingår i priset
 
Senast ändrad:

Sveparn

Panerai
2-Faktor

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Köpes: Portfölj eller axelväska med utrymme för laptop, dokument, anteckningsblock och dylikt. Föredrar på och avtagbar axelrem men allt är av intresse. PM!

1900kr
Datorväska från Suitsupply säljes. Inköpt för cirka två månader sedan. I så gott som nyskick.
g4rCO7W.jpg

Mer info: http://eu.suitsupply.com/sv/bags/portfolj-morkbrun/BAG16101.html?cgid=Bags
Pris: 2000kr
Retur: Nej
Plats: Stockholm (kan skickas, delad fraktkostnad).
 

Anti

Cartier
Har 4st ståplatsbiljetter över till Bruce Springsteen 23/7 på Ullevi.
Säljes för inköpspris och ser helst att alla säljs tillsammans.
2680kr för alla fyra. Biljetterna är i PDF format och kan därför smidigt mailas över :)
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp