• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Har 4st ståplatsbiljetter över till Bruce Springsteen 23/7 på Ullevi.
Säljes för inköpspris och ser helst att alla säljs tillsammans.
2680kr för alla fyra. Biljetterna är i PDF format och kan därför smidigt mailas över :)

Av ren nyfikenhet. Hur vet man att någon inte säljer samma biljetter till flera personer? Och så står man med lång näsa i entrén? Går det på något sätt att skydda sig mot?
 

Anti

Cartier
Av ren nyfikenhet. Hur vet man att någon inte säljer samma biljetter till flera personer? Och så står man med lång näsa i entrén? Går det på något sätt att skydda sig mot?
Hm, bra fråga. Aldrig sålt biljetter förut faktiskt. Antar att det inte går att skydda sig direkt? Men det känns ju rätt dumt att fucka upp sin framtid här på KS genom att försöka hustla någon på några hundralappar :) Kan självklart skicka med fullständiga uppgifter och kopia på pass/leg om en potentiell köpare känner sig osäker innan affär. Är du intresserad?
 

SSL

Audemars
Fällkniven FS4, diamant- och keramikbryne.
165 kr
image.jpeg

Såld
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Hm, bra fråga. Aldrig sålt biljetter förut faktiskt. Antar att det inte går att skydda sig direkt? Men det känns ju rätt dumt att fucka upp sin framtid här på KS genom att försöka hustla någon på några hundralappar :) Kan självklart skicka med fullständiga uppgifter och kopia på pass/leg om en potentiell köpare känner sig osäker innan affär. Är du intresserad?

Nej, det var verkligen inte menat som ett påhopp! Jag är mest nyfiken på hur det fungerar nuförtiden. När det bara är en "kod". Ändå säljs det ju jättemycket biljetter på andrahandsmarknaden.
 

Anti

Cartier
Nej, det var verkligen inte menat som ett påhopp! Jag är mest nyfiken på hur det fungerar nuförtiden. När det bara är en "kod". Ändå säljs det ju jättemycket biljetter på andrahandsmarknaden.
No problem :) Har ingen aning faktiskt. Skulle ju kännas lite småläskigt att köpa tickets på Blocket exempelvis..
 

fredrik!

Cartier
Garderobsrensning del 1 - Sweaters
Prada Hoodie XL
Använd men bra skick
200kr(300kr) + frakt
i0iQIqq.jpg

Ralph Lauren cable silk M
Använd 1 gång
650kr(700kr) + frakt
6uiWxg3.jpg

Champion crew L
Använd men bra skick
150kr(200kr) + frakt
WLwZ1ZN.jpg

Sunspel crewneck L
Använt fåtal gånger bra skick
SÅLD
g51xVlP.jpg

J.lindeberg crew L
Använd men bra skick
SÅLD
UfWvyBm.jpg


Supreme x SI XL
Limiterad samarbete mellan Supreme och Stone Island
SÅLD
2Y7sUhk.jpg


Fler bilder kan ordnar och kan frakta tillsammans.

3 tröjor kvar! :)
 

zeke_varg

Omega
No problem :) Har ingen aning faktiskt. Skulle ju kännas lite småläskigt att köpa tickets på Blocket exempelvis..

Jag köpte printade biljetter. Biljetterna levererades med en Porsche till min ytterdörr. Som väntat även en Riktigt trevlig snubbe!! Testa blocket 1000 gånger så får du nog 0 så fina köp. Only at klocksnack.

Har säljaren/köparen ett par posts och varit med känns det orimligt att nån skulle hustla för ett par hundringar. Mer troligt o låssas sälja rolle om man vill skinna nån.
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Beställde hem en skjorta lite på chansning men den passade tyvärr inte så jag delar den med er istället!
Som ni ser, en vit Ralph Lauren storlek LARGE. Det är en featerweight mesh modell så den är lite annorlunda de vanliga, riktigt skönt material.
Köpte den på rean för 695kr, och säljer den för 550+frakt. Den är aldrig använd, endast provad.
13646873_10153954697063882_1504173751_o.jpg
SÅLD!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Min bästa vän sedan barnsben ska bli sheriff i Nacka och behöver tak över huvudet till honom och sambon!

• Lägenhet 2:a/rum i villa
• Söder om söder i Sthlm

PM!
 

EssexX

Panerai
2-Faktor
Har en Argon Stream till övers. Ett enkelt sätt att få nyttja streamat med Spotify till befintlig stereo och dessutom styra med telefon eller padda. Inbyggd Spotify Connect. Jag har kört den över WiFi vilket funkat perfekt. Har även Ethernetport. Var hos mig kopplad via optisk kabel till separat DAC (ej krav) och vidare till vintagestärkare. Låter helt suveränt för pengen. Kommer med fjärr.
750 kr önskas. Skickas den betalar köparen frakt. Finns annars i norra Sthlm.

image.jpeg
image.jpeg
 

MrJL

Omega
2-Faktor
Jag köpte ett par riktigt fina skor från Grenson.co.uk - Gresham som är från deras premiumlinje , dessa har Fitting: F så jag gick upp en storlek till 10 istället för 9 som jag har i Fitting: G.
Tyvärr var de för stora för mig så jag måste sälja dom.
Här kommer produktfoton:
gresham-navy-suede-110535.jpg

gresham-110535_webcomp.jpg

gresham-110535_web.jpg

Och här kommer mina foton:
Bio-2.jpg Bio-3.jpg Bio-4.jpg Bio-5.jpg Bio-6.jpg Bio-7.jpg Bio-8.jpg Bio.jpg
Jag köpte dessa på rea 50% på ordinarie 415£ (inkl frakt).
Jag blir glad om jag får liknande pris då jag har full returrätt.
Skorna finns i Stockholm och affär görs gärna upp F2F så du känner att de passar. Kan självklart skickas men då gäller ej retur, kolla i så fall så att de passar.

Jag har i vanliga fall 44 så dessa är ca 45.

Snabb affär prioriteras då jag har 2 veckors returrätt och skickar tillbaka dom innan dess.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Jag köpte ett par riktigt fina skor från Grenson.co.uk - Gresham som är från deras premiumlinje , dessa har Fitting: F så jag gick upp en storlek till 10 istället för 9 som jag har i Fitting: G. Tyvärr var de för stora för mig så jag måste sälja dom.
Här kommer produktfoton:
gresham-navy-suede-110535.jpg

gresham-110535_webcomp.jpg

gresham-110535_web.jpg

Och här kommer mina foton:
Bio-2.jpg Bio-3.jpg Bio-4.jpg Bio-5.jpg Bio-6.jpg Bio-7.jpg Bio-8.jpg Bio.jpg
Jag köpte dessa på rea 50% på ordinarie 415£ (inkl frakt).
Jag blir glad om jag får liknande pris. Skorna finns i Stockholm och affär görs gärna upp F2F så du känner att de passar.
Jag har i vanliga fall 44 så dessa är ca 45.

Men 10 är 44 (UK). 9 är 43? Eller missar jag något här?
 

McFly

Cartier
2-Faktor
Uppgraderar min tidigare annons lite!

Säljer ett par så-gott-som nya Loake 1880 Buckingham i storlek 8 UK. Jag har använt dem två gånger till och från kontoret innan jag förstod att de var lite för stora för mig. Nypris är 2999:- hos CareOfCarl.
IMG_0810.jpg

Mitt pris: 1600:-
 

M021

Rolex
2-Faktor
Vintage LV Garment travel bag säljes.
100x62, Canvas, Monogram.
Visst slitage samt mindre gröna fläckar invändigt. Dragkedja ärgad. LV canvas är fortfarande i gott skick.
Se bilder.
Pris 4000kr inkl rek frakt.
Förskottsbetalning via swish, ingen retur.
Hojta via PM
20160719_085919.jpg

20160719_085938.jpg

20160719_090017.jpg

20160719_090030.jpg
 

M021

Rolex
2-Faktor
Tommy Hilfiger plånbok. Genuine leather.
Oanvänd I box. Perfekt present till farsgubben. Plånkan har en löstagbar korthållare.
220kr skickat i brev.
20160719_091333.jpg


20160719_091411.jpg

20160719_091352.jpg
 

speffy

Cartier
2-Faktor
Är i behov av en billig tvåkanalsförstärkare till datorn. Någon som har nått som ligger och skräpar som de vill bli av med för en billig peng så hör av er :)
 

davvaer

Omega
Säljer lite skor som visat sig vara för stora :/
Alla kommer med original skopåsar/kartong samt allt annat som ingick.
Önskas fler bilder skicka PM så ordnar jag det.

Louboutins
High Top. Limited modell utan snörning.
Storlek 40 men är stora i storleken.
Använda ca 2ggr ute på stan.
Nypris ca 10.000
Säljes för 6500.
image.jpeg


Louis Vuitton monte Carlo loafer.
Storlek 6.5 men är stor i storleken.
Aldrig använda
Nypris 4600
Nu 3200
image.jpeg


Duke and Dexter loafer. Storlek 40 men också ganska stora. Nypris ~1800/2000
Använda försiktigt 2-3ggr
Nu 1000kr
image.jpeg


Louis Vuitton
Kreditkorthållare i stål.
Limited edition.
Sparsamt använd.
Nypris 3700kr
Nu 2000kr
image.jpeg


Mvh
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Kim

fredrik!

Cartier
Garderobsresning nr2

Ralph Lauren cable silk M
Använd 1 gång
550kr + frakt
upload_2016-7-19_20-20-9.png


Converse strlk 44
Testade inomhus
Pris 500kr + frakt
upload_2016-7-19_20-27-17.png


Kavaj RW storlek 50, bomull och ull mix
använd 1 gång
250kr + frakt
upload_2016-7-19_20-29-12.png

upload_2016-7-19_20-29-26.png


RW linnekavaj - storlek 50
Aldrig använd
250kr + frakt
upload_2016-7-19_20-30-0.png


Kavaj Filippa K strlk 50
Aldrig använd, nypris 3000kr
1500kr + frakt
upload_2016-7-19_20-31-15.png


Skärp RL
Använd, men bra skick
150kr + frakt
upload_2016-7-19_20-31-45.png


Barbour Heritage Liddesdale Pantone strlk M (Heritage är tightare än vanliga liddesdale)
Knappt använd
700kr + frakt
upload_2016-7-19_20-34-54.png


Incotex "urtvättad" modell - Hittar ingen storlek men sitter bra på mig som har 48/50
150kr + frakt
upload_2016-7-19_20-37-14.png


Tiger of Sweden kostym strlk 146
Använd men i bra skick
600kr
upload_2016-7-19_20-37-57.png


Allt finns i Stockholm
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Köpes: Nike SB CK All Court i strlk 42 (färg ej av betydelse). Även Adidas Skateboarding matchcourt eller busenitz ADV i 42 eller 42 2/3 av intresse.
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Köpes:

25års present till frugan :D

Redan köpt de hon önskar sig, vilket inte var så mkt.. Så tips mottages :D

Ex, LV prylar lr liknande. Haha eller vad som kan kommas på.

Mvh
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp