• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Apansson

Torpare
Har en ipad generation 3(retina display, gamla 30-pin connector) med product red läder-smart cover, 32gb och 3g-slot inkl. sleeve. typ 2500? finns i stockholm...
 
Fast nu ska vi inte skapa problem som inte finns. Ingen postar idag skräp och inga romer har registrerat sig för att tigga pengar... Don't fix it if it ain't broken.


Jag menar istället för att någon ska behöva spamposta sig till X antal posts så ha det som det är och om det börjar komma in skräp rensas det. Annars bara ha det som det är just nu. Tycker det är en bra lösning :)
 

SSL

Audemars
image.jpg


Ligger ute på tradera för 2 men kan kränga grejerna för 1,5 nu. Finns i Solna. PM för mer info om så önskas. Är ett LG hemmabio.
 

erolorhun

Cartier
2-Faktor
Söker ett PS3 med lite spel för lagom pengar, idealiskt vore GranTurismo och en ratt också

Har en multiverktygs-fetish också.... Typ Leatherman, Gerber, SOG etc. Har du en Spyderco till salu är det intressant också
 

cedstroms

Omega
Har ett par oanvända Tiger-byxor (Rodman) i navy 48, med tags kvar. En gåva och datum för öppet köp är passerat (för små). PM.

Söker en weekendbag.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
RM Williams gardener. Strl 41, H. Typ oanvända, men en storlek för små, vilket påverkade högerskon Se bilder.

500:- (bra inköp Christian).

image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
NEJ!!! Detta är inte legit och måste stoppas omedelbart! Snälla kan någon stoppa detta före någon blir skadad!!! :bawling:
Trams, musikalitet. En samlingstråd under lifestyle är fine i min bok. Letar man upp tråden, klickar sig in och sen stör sig har man lite för lite att göra tycker jag nog.

Förstod inte riktigt om du var ironisk eller ej ;) Mer allmänt riktat så ta inte åt dig om så var fallet. Är den här tråden inte legit får väl forumledningen hänga på låset och förklara läget, jag kommer inte börja grina iallafall.

Men mer annonser mindre kladd! :cigar:
 

ScubaKing

Audemars
Trams, musikalitet. En samlingstråd under lifestyle är fine i min bok. Letar man upp tråden, klickar sig in och sen stör sig har man lite för lite att göra tycker jag nog.

Förstod inte riktigt om du var ironisk eller ej ;) Mer allmänt riktat så ta inte åt dig om så var fallet. Är den här tråden inte legit får väl forumledningen hänga på låset och förklara läget, jag kommer inte börja grina iallafall.

Men mer annonser mindre kladd! :cigar:


Jag var ironisk självklart, skulle varit höjden av skitnödighet annars ;)
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
http://www.lyst.com/clothing/burberry-showerproof-car-coat-bulrush/

Har denna finna jacka i storleken Large aldrig använd med prislappen kvar köpt på NK Stockholm för ca 6 tkr, perfekt tjocklek för vårväder.

Säljer den helst F2F i centrala sthlm men kan givetvis skicka den på köparens bekostnad. Priset jag begär är 2 tkr.

Ej retur F2F annars enligt överenskommelse. Se gärna min goodguy tråd

Med vänlig hälsning Calle
Large säger du, vad tror du om 175 i längd, för stor?
 

WBergdahl

Panerai
http://www.lyst.com/clothing/burberry-showerproof-car-coat-bulrush/

Har denna finna jacka i storleken Large aldrig använd med prislappen kvar köpt på NK Stockholm för ca 6 tkr, perfekt tjocklek för vårväder.

Säljer den helst F2F i centrala sthlm men kan givetvis skicka den på köparens bekostnad. Priset jag begär är 2 tkr.

Ej retur F2F annars enligt överenskommelse. Se gärna min goodguy tråd

Med vänlig hälsning Calle
Storlek skulle vara intressant
 

Calfen

Panerai
Storleken är Large och jag som äger den är 180 cm och den passar mig bra skulle säga att den passar de flesta *- 10.

image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    141.2 KB · Visningar: 116

WiktorK

Omega
Har ett par Apc New Petit Standard washed.
Köpte dom på Nitty Gritty tidigare i våras.

Tyvärr har byxorna blivit hängande i garderoben efter att det blev en miss med storleken. Byxorna har storlek 31".

Byxorna är ärligt använda en dag på stan.

Tänkte mig ett pris på 1000 kr Ink frakt.
ee58b7241a5d7f5afe3a162ba9b971f9.jpg
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Har en helt ny iPhone 6 plus 16gb space grey olåst till salu om någon är intresserad? Pris: 6500kr

Min förra blev fuktskadad, köpte ut denna på hemförsäkringen. Kartongen är således öppnad men telefonen är helt ny och aldrig använd med plasten kvar. Laddaren och hörlurarna är också helt nya och oanvända.

Skicka PM vid intresse :)
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Oanvänd jacka från Boomerang i behandlad bomull som ska bli sliten på ett sjyst sätt.

Strl medium - regular fit.

500:- inkl frakt.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    127.2 KB · Visningar: 177

snoozarn

Patek
2-Faktor
Har en helt ny iPhone 6 plus 16gb space grey olåst till salu om någon är intresserad? Pris: 6500kr

Min förra blev fuktskadad, köpte ut denna på hemförsäkringen. Kartongen är således öppnad men telefonen är helt ny och aldrig använd med plasten kvar. Laddaren och hörlurarna är också helt nya och oanvända.

Skicka PM vid intresse :)
Dyr.
Får ju en ny för 6k på siba?!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp