• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Har en HP 17bii+ i väldigt bra skick som jag inte har någon användning av.

Enligt Office Depot: Är en finansräknare med över 250 funktioner för finans- och affärsvärlden. Tvåradig display med 22 tecken/rad och praktiskt menysystem. Leasing och annuiteter, amortering, obligationer, räntekonvertering, kassaflödesanalys, tvåvariabels statistisk analys, hp solve m.m. RPN och algebraisk inmatning.
http://www.officedepot.se/ecommerce...ywz5ckWJAO5zWIFQYKg6tKxF7Jy_GcFe-oaAngd8P8HAQ

Sätter pris till 1000kr inkl. frakt, ny kostar runt 1500kr. Referenser finns här: https://klocksnack.se/threads/bikinigubben.42346/
miniräknare.jpeg
Bumpar denna till ynka 900kr! Perfekt för att räkna på räntorna = mer klockor = du är lyckligare. Win-win helt enkelt
 

Niclas

Omega
Crockett & Jones Hayle UK10 i rödbrun mocca.
Använda ett tiotal dagar och jag klickade tyvärr ej. Upplevs stora i storleken för mig. Har stått i garderoben med skoblock i några år sedan dess.
Säljes med kartong & påsar, skoblock ingår ej. Köpt av Crockett-butiken i Helsingborg och dem monterade sparsulan vid inköpet. Fler bilder skickas gärna via mail.
Pris 3000:- + frakt, alternativt ftf i HBG. Retur ok om dem returneras samma dag, i samma skick ( skall ha använt skohorn ) och returfrakt betald.
IMG_3040.jpg

IMG_3045.jpg

Bumpar denna för första och sista gången till 2700:- + frakt
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Loake Chester storlek 8 UK (42). Detta är modellen med lädersula, men skomakare har satt på slitsula på häl och fotsula.
Se bilden för skick. Något mer gångveck på vänster sko än höger. Detta beror helt enkelt på mina fötter. Nypris knappt 3000 och några hundra för slitsulor.
Använder alltid skoblock och endast de bästa skovårdsprodukterna från Saphir. Dessa är rengjorda, insmorda med renovateur och putsade = redo för avfärd.
Pris: 1400 kr inkl frakt med Schenker. Då ingår ej skoblock eller tillbehör. Kanske kan jag leta rätt på skopåsar, som försvunnit i en flytt. Lovar dock inget där.
Har någon ett par liknande skor (handgjorda i England) i storleken 7-7,5 så kan även byte vara intressant.
DSC_0189.jpg

DSC_0190.jpg
Borta.
 

DrKlocka

Audemars
Har en sån här att sälja, växte aldrig rikt på mig så att säga så den användes inte särskilt mycket(därmed bra skick). Tänker mig 1750:-, nypris 3499:-. BVSA. Heter Barbour International Original tror jag? Finns även bra innertyg till dessa vilket gör de perfekta "tidig-vinter"-jackor. strl. 42.(L)
10004111r_1.jpg
Har även jag en sådan till salu, dock storlek 40 och med innerfoder som är avtagbart. Visst slitage finns, inte ny. Hör av er om intresse finns.
 

jhellstrom

Cartier
2-Faktor
Apple Iphone 6 Plus 64gb Grå
Helt ny ersättningstelefon. Hämtad igår, aldrig startad och plasten kvar.
Kan säkert hitta ett par lurar i lådorna och en laddare, dock inte nyskick.
Medföljer ett Appleskydd i svart skinn.
DSC_5338_pixlr.jpg

DSC_5339_pixlr.jpg
Prisidé 6000kr swishat med frakt eller som delbetalning för en nyare Omega upp till 20 000.
Vänligen
jhellstrom
 

Anti

Cartier
Tänkte försöka bli av med lite kläder som ändå bara samlar damm. Alla är i bra skick utan hål och dylikt.

Brun kavaj ifrån Boomerang i ett tweedliknande material. Lite tjockare än en vanlig. Cirka 2 år gammal, dock knappt använd, fortfarande i bra skick. Nypris cirka 2500kr. Säljer min för 400kr. Storlek M.
IMG_7751.JPG



Röd kavaj ifrån Gant. Köptes förra sommaren men har endast blivit testad en gång. Alla tags kvar. Nypris cirka 2800kr. Säljer för 500kr. Storlek 48.
IMG_7752.JPG



Röd skepparkavaj/jacka ifrån Gant. Modell tjockare. Köpt förra sommaren men endast testad, alla tags kvar. Tyvärr trasigt "hänge". Nypris 3000kr. Mitt pris är 500kr. Storlek M.
IMG_7755.JPG


Rosarandig skjorta ifrån Gant. Aldrig använd. 250kr. Storlek L.
IMG_7756.JPG



Två pikéer. Ralph Lauren och Henri Lloyd. Använda men i bra skick. 200kr/styck. Båda i storlek M
FullSizeRender kopia.jpg



Priserna är exkl frakt. Om du köper fler så kommer vi såklart överens om ett bättre pris. Om du tycker priserna är helt åt skogen så kom med ett bud, vill bli av med dom.

/Anton
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Kollar intresset på lite saker som ligger och skräpar.
Köparen står för frakt alternativt så hämtas sakerna f2f i Stockholm. :)
Swish, kontant eller förskottsbetalning.
Ingen retur. (Hederssak dock om något är jättefel)
Priserna är inte ristade i sten. Men ge fan i skambud.

Oanvänd hublotkeps - 250kr
image.jpeg


Oanvänd hublotnyckelring - 150kr.
image.jpeg


Signerad hammarbytröja i storlek XXL - 500kr
image.jpeg
Enbart testad, aldrig tvättad, hängde på väggen när jag var yngre men en liten liten fläck har uppstått på något sätt.
image.jpeg


Patinerad tiger of sweden plånbok. 400kr
Saknar korthållare som följde med i facket som syns på bilden.
image.jpeg

Två sedelfack, tio kortfack..
image.jpeg


Lindeberg kavaj. Står inget om storlek men typ small/44/46 passar någon på cirka 170cm. Obetydligt använd (2-3ggr)
Översta knappen behöver dras åt. Även extraknappar finns.
500kr ish
image.jpeg

Ray-bans i bruksskick. 550kr
image.jpeg

HM sommarkavaj. Storlek 46. 150kr
image.jpeg

TH skjorta typ slim fit. Storlek S. 200kr
image.jpeg

Zara skjorta. Storlek S. Slim. Bortskänkes mot en kaffe eller några kr till BCF eller gratis om du är snål.
image.jpeg

TH skjorta, slim, size S, 200kr
image.jpeg

Lunarforce. Använda en handfull gånger. 700kr. Size 41
image.jpeg

Reebok crossfit nano 3. Storlek 40.5. Välanvända. Bortskänkes mot en liten summa till BCF.
image.jpeg


Woolrich duffel. S, 1500kr OBRO.
image.jpeg
Bumpar.
Båda skorna och Hublot kepsen samt nyckelringen är sålda.
 

Anti

Cartier
Tänkte försöka bli av med lite kläder som ändå bara samlar damm. Alla är i bra skick utan hål och dylikt.

Brun kavaj ifrån Boomerang i ett tweedliknande material. Lite tjockare än en vanlig. Cirka 2 år gammal, dock knappt använd, fortfarande i bra skick. Nypris cirka 2500kr. Säljer min för 400kr. Storlek M.
IMG_7751.JPG



Röd kavaj ifrån Gant. Köptes förra sommaren men har endast blivit testad en gång. Alla tags kvar. Nypris cirka 2800kr. Säljer för 500kr. Storlek 48.
IMG_7752.JPG



Röd skepparkavaj/jacka ifrån Gant. Modell tjockare. Köpt förra sommaren men endast testad, alla tags kvar. Tyvärr trasigt "hänge". Nypris 3000kr. Mitt pris är 500kr. Storlek M.
IMG_7755.JPG


Rosarandig skjorta ifrån Gant. Aldrig använd. 250kr. Storlek L.
IMG_7756.JPG



Två pikéer. Ralph Lauren och Henri Lloyd. Använda men i bra skick. 200kr/styck. Båda i storlek M
FullSizeRender kopia.jpg



Priserna är exkl frakt. Om du köper fler så kommer vi såklart överens om ett bättre pris. Om du tycker priserna är helt åt skogen så kom med ett bud, vill bli av med dom.

/Anton


Skjorta såld.
 

Parkbank

Omega
MacBook Pro (13 tum, sent 2011)
Processor:
2,4 GHz Intel Core i5
Minne: 4 GB 1333 MHz DDR3
Grafik: Intel HD Graphics 3000 384 MB
Hårddisk: Intel 530 SSD 240 GB
I skrivande stund har batteriet genomgått 432 uppladdningscykler och batteristatus är Normal
Datorn håller ett bra skick, inga repor eller bucklor i chassit. Allt som fanns med vid nyköp finns kvar, box, handlingar etc.

3ZVE0yb.jpg

Prisbild: 6 000kr, om jag är helt ute och cyklar ge mig ett bud :)
 

Oli

Omega
2-Faktor
MacBook Pro (13 tum, sent 2011)
Processor:
2,4 GHz Intel Core i5
Minne: 4 GB 1333 MHz DDR3
Grafik: Intel HD Graphics 3000 384 MB
Hårddisk: Intel 530 SSD 240 GB
I skrivande stund har batteriet genomgått 432 uppladdningscykler och batteristatus är Normal
Datorn håller ett bra skick, inga repor eller bucklor i chassit. Allt som fanns med vid nyköp finns kvar, box, handlingar etc.

3ZVE0yb.jpg

Prisbild: 6 000kr, om jag är helt ute och cyklar ge mig ett bud :)
Och dom tyckte min var dyr som låg ute för 4 :(
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Någon som sitter på en ny eller näst intill ny/snålanvänd laptop?
Märke spelar ingen roll.

Krav:
Bra batteritid
Bra grafikkort
Någorlunda bra hårddisk.
Bra fläkt - skiten får fan inte bli överhettad av streaming och surfande.
Ingen jäkla byggd för kontor ultra slim carbon osv skit. Prestanda går före sånt trams.

Budget: ingen men inga ockerpriser. Kan köpa i butik för inköpspris från elgiganten..

Köper gärna nytt från butik och det är det som egentligen är tanken men skadar inte att kolla här också. Släng iväg ett PM. Det värsta ni kan få är ett nej :)
 

Oli

Omega
2-Faktor
Tjenare, håller på att rensa ut garderoben.
Än så länge finns detta till salu:
Extremt grym skaljacka från victorinox i superskick. Storlek Medium (normal medium). Sitter 4st dioder i den avtagbara luvan för alla mörka tillfällen.(drivs med 2 AA batterier.)
Funkar bra som vinterjacka trots att den är så tunn så länge man håller den stängd. Tejpade sömmar, deragkedjor på fickor och öppnings/stängningsbar ventilation under armarna, innerficka vänster bröst.
Nypris 8999kr, säljes för 1200kr eller bästa bud.
image.jpeg
image.jpeg


Lite längre Revolution jacka, höst/vinter. Använd förra hösten. Storlek medium, normal passform. Nypris ca 2000kr, släpper den för 750kr.
image.jpeg
image.jpeg


Evisu jeans.
Impulsköptes på selfridges i London för ett par år sedan men har aldrig använts. Absolut nyskick. Storlek 30x32. Normal passform, raka ben. Inget evisu märke på bakfickorna utan mer diskret modell.
Nypris ca 2500, säljes för 500kr eller bästa bud.
image.jpeg
image.jpeg


Edwin jeans, sparsamt använda. Smal passform, storlek 30x30.
Kostade väl ca 1000kr, tänkte mig 250kr för dessa.
image.jpeg
image.jpeg


Har även kvar några svarta datorfodral i läder till 13" datorer. Har också oanvända kepsar(New Era, Mitchell&Ness) i mängder.

Kontakt via PM. Swish är att föredra.
Går att hämta i Göteborg eller skickas med posten.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp