• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Kvällens dryck

Ricrob

Patek
Allt man kan begära av en lördagskväll; Galet gott rött, Corona's och Fireball. Skål på er!

Tyvärr är värdens Chronomat på service, så Ploppen håller fortet..
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    377.9 KB · Visningar: 523

wwjbd

Omega
Själv kör jag på budget Bond-tema i afton...
Heineken, Seiko SKX007 på realbond nato toppat med ett Paracord armband.
bond.jpg

Sittandes i kallingarna framför tvn. Skål! :cool:
 

Josef B

Bestraffaren
Porsan skrev:
En kall Kaiser i Air France loungen på Rio GIG. Hem till Sverige!

7yderydy.jpg

Härligt! Kul att du är snart tillbaka! :)
Ska du ha säsongsplåt på Tele2Arena nästa år? :) För min del blir det nog Premiumplatserna på Västra Öfvre eller Östra Öfvre :)
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Josef B skrev:
Porsan skrev:
En kall Kaiser i Air France loungen på Rio GIG. Hem till Sverige!

7yderydy.jpg

Härligt! Kul att du är snart tillbaka! :)
Ska du ha säsongsplåt på Tele2Arena nästa år? :) För min del blir det nog Premiumplatserna på Västra Öfvre eller Östra Öfvre :)

Tackar, skönt att snart vara tillbaka! Samma här Premium på Västra Öfvre med 5 polare spikat!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Ikväll ska hustrun göra kalvrullader med gruyere, rotfruktsmos, astrakancidersås och rårörda lingon. Till det ska vi smarra en bättre Barolo.
DSC_1003_1.jpg
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: Kvällens dryck

Firar fruns 30-årsfest för andra året i rad (hon var gravid förra året och fick inte dricka... :D )
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1354995540036.jpg
    uploadfromtaptalk1354995540036.jpg
    49.5 KB · Visningar: 319

ZQT

The Banker
2-Faktor
Re: Sv: OT: Kvällens dryck

Camo00 skrev:
Firar fruns 30-årsfest för andra året i rad (hon var gravid förra året och fick inte dricka... :D )


Nä fyfan Camo00, bättre än så kan du! Asti Zinzano är en riktig skitchampagne ju! :mrgreen:
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: Kvällens dryck

JakobZ skrev:
Camo00 skrev:
Firar fruns 30-årsfest för andra året i rad (hon var gravid förra året och fick inte dricka... :D )


Nä fyfan Camo00, bättre än så kan du! Asti Zinzano är en riktig skitchampagne ju! :mrgreen:
Hahaha, jodå vi har bättre grejer hemma! Men jag skulle aldrig få för mig att bjuda bort den äkta champagnen till det riff-raff från samhällets botten som var här inatt och röjde sönder vår lägenhet.... :mrgreen:
20121209_123551_zps3fe3b8f5.jpg
 
V

Viggen

Guest
Re: Sv: OT: Kvällens dryck

Camo00 skrev:
JakobZ skrev:
Camo00 skrev:
Firar fruns 30-årsfest för andra året i rad (hon var gravid förra året och fick inte dricka... :D )


Nä fyfan Camo00, bättre än så kan du! Asti Zinzano är en riktig skitchampagne ju! :mrgreen:
Hahaha, jodå vi har bättre grejer hemma! Men jag skulle aldrig få för mig att bjuda bort den äkta champagnen till det riff-raff från samhällets botten som var här inatt och röjde sönder vår lägenhet.... :mrgreen:
20121209_123551_zps3fe3b8f5.jpg

Huvudsaken var nog att få frugan på lyset, så Cam00 kunde få roa sig lite med "klockorna" sedan gästerna har givit sig av. Wink wink, nudge nudge, know what i mean, know what i mean. ;) :D
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: Kvällens dryck

Viggen skrev:
Huvudsaken var nog att få frugan på lyset, så Cam00 kunde få roa sig lite med "klockorna" sedan gästerna har givit sig av. Wink wink, nudge nudge, know what i mean, know what i mean. ;) :D

Hahaha! True, true...
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Re: Sv: OT: Kvällens dryck

Rödtjut till På Spåret.

Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1355513452652.jpg
    uploadfromtaptalk1355513452652.jpg
    41.8 KB · Visningar: 389

Wollen

Mao
2-Faktor
Hemma sjuk och dricker cocillana.
För att göra livet lite sämre lämnades min nya PO (inköpt oktober) in för att den ej håller tiden som den ska... :cry: :cry: :cry:

Eftersom jag gråter i mitt morfinrus utelämnar jag bilden :?
 
Topp